čtvrtek 25. ledna 2018

Kompresor z ledničky schema

Stává se, že po vypnutí kompresoru a rychlém jeho zapnutí do sítě kompresor nenaskočí a neroztočí se. Není to však žádná závada, ale naopak ochrana. Děje se tak z důvodu toho, že píst neprotlačí tlak vzduchu v hadičce a motor se nerozběhne, zvýší se proud a zahřeje pružinka s bimetalem v této ochraně, která. Jako hnací agregát jsem použil starý kompresor z ledničky , údajně je schopný dosahovat tlaku cca 3MPa, ja jsem se pri testech těsnosti snadno dostal na 7MPa. Vzdušník je z vyřazeného práškového hasícího přístroje, objem 10l.


KOmpresor z lednice nebo mrazáku, dokáže nahustit opravdu slušný tlak. Ale jak bylo řečeno, nemá vlastně cenu se s tím bastlit,navíc pokud nemáte potřebné znalosti. Malý problém, který byste z vlastního ruce vyvedli z chladničky kompresor.


Málokdo ví, jak správně obsluhovat zařízení. Standardní DXM produkuje tlak atmosfér( dostatečné pro vyčerpání kol osobního automobilu), speciální profesionální stanice jsou často vyráběny za atmosféry. Get without the ads. Skip trial month free.


Unsubscribe from ondra surak? Ak chcete použiť kompresor len na fúkanie, použijete zapojenie s čiarkovaným prívodom , ktorý obchádza termostat a do prívodu dáte vypinač. Nesmiete vyliať z kompresora olej,inač ho zadriete.


Mám kompresor z kedničky ze 60. Uvnitř je skutečně olej, ale o jeho kvalitě a druhu nevím nic. Myslím ale, že pro účely občasného použití na vzduch postačí. Kompresor z ledničky je jen na nafoukaní kola, kary balonu a nelze ho použivat jako klasicky kompresor.


Tak zhruba - 15minut a nechat ho odpočinout a znova foukat. Píšu vam to z praxe, protože už mi nějaké prošly rukama a nebylo jich málo. Každopádně je nutný i nějaký filtr na sací stranu kompresoru, protože, jak už tu někdo psal, kompresor saje z nádoby, ve které je kolem půl litru oleje (odhadem). Takže prach v oleji způsobí zadření a vlhkost způsobí. Jediné co mě napadlo je udělat spínač, který po každém vypnutí skratuje ten.


Určitě ale nechoďte cestou “udělám to přesně jako on”, už proto, že každému vyhovuje. Premyslim jak si udelat kompresor na ofukovani necistot. Kompresor je už od vypínače uzemněný, takže když nebudu připojovat kompresor z lednice k flašce tak, aby byl izolovanej, pak není třeba zemnit kompresor z lednice zvlášť, ne?


A nebo elektroprodejny myslím mají ze zákona o elektroodpadu povinnost vzít zpět starou ledničku. M minulém zaměstnání jsem byl vedle velké elektroprodejny a vždy měli na dvoře ledniček hromadu. Ale vyrvat z první ledničky po ruce kompresor a pustit freon do vzduchu neni moc ekologické. Kompresor zajišťuje odsávání par chladiva z výparníku při tlaku výparném a jejich stlačování na tlak kondenzační.


Probíhá ve výměníku tepla, v němž je teplo ze stlačených par odváděno sdílením zpravidla do okolí, při čemž páry chladiva kondenzují. Proto jsem začal hledat vhodný kompresor s tlakovou láhví. Takže na přiložených fotkách je řešení, které jsem použil já. Stavba Kompresoru “ z ledničky ”: Kupovat stlačený technický plyn ve spreji, at už na ofukování nebo čištění je celkem finančně náročné.


Po shlédnutí několika konstrukcí co jsem našel na internetu, jsem se rozhodnul pro stavbu konstrukce Pokračuj ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky