Těsnění pod vložky válců aneb voda v oleji - Duration: 11:37. MechaniC MurZ 3views. Jak namontovat těsnění hlavy motoru.
Těsnění hlavy se nachází mezi blokem motoru a hlavou válců (resp. hlavami v případě motorů do V). Těsnění funguje jako uzávěr, který brání pronikání zplodin ze spalování do chladicích kanálků, které obkl. Přiblížíme Vám sedm kroků, podle kterých musíte postupovat, abyste správně a profesionálně namontovali těsnění pod hlavu motoru. Otvory se závity pro šrouby upevňující hlavu motoru musíme vyčistit od oleje a dalšího. Možná to někomu poslouží jako návod a pomůže to.
Budu rád za KOMENT, LIKE A ODBĚR. Nech si udělat nabídku v případně vhodném servisu. Materiálový náklad je, na výměnu těsnění pod hlavou , poměrně nízký.
Ale výměna těsnění je spojena s demontáží ventilových rozvodů a hlavy, což je zdlouhavější a pak montáž zase je spojena rovněž s následujícím seřízením ventilů, což je trochu více práce. Re: výměna těsnění pod hlavou toš všechno uděla hlavu, přesahy, správný postup utažení, chladící kapalina na minus 3 levně brousí hlavy třeba prtřík z uh,ostrohu miloš 10. DEEP CLEANING The Nastiest Car Ever! Complete Disaster Full Interior Car Detailing Transformation! A protože jde o specificky konstruovaný agregát, vyžaduje také výměna těsnění pod hlavou specialistu.
Jinak se může stát, že těsnění vyměníte a za chvíli to budete dělat znovu. Rover třeba předepisoval při výměně použití nových šroubů hlavy válců (v tomto případě vlastně celého motoru). Pokud jsi s tím ujel jen těch pár set metrů a fouklo těsnění tak to prodej na ND nebo zruš a ne že budeš každou chvíli měnit těsnění.
Nebo to dej tomu kdo to umí a děla to. Protože bude nutné po sundání hlavy tutu orovnat a otlakovat! Sundáme kryt motoru, odpojíme akumulátor, hadice a kabely připojené k hlavě, k sání, nebo škrtící klapce (klapka, sací i výfukové potrubí zůstávají na hlavě). Když se dělá jakékoliv sundání hlavy a dání nového těsnění je potřeba dát vždy hlavu na srovnání a na přetlakování.
Výměna těsnění pod hlavou cena - Motor 1. Výmena tesnenia pod hlavou MPI - AUTO BLOG - Tdipower. Vypustíme chladiacu kvapalinu, odpojíme. Postupujeme asi nasledovne: 1. Těsnění hlavy válců se vyrábí z klingeritu, nebo z tenkých ocelových listů, přičemž při každé demontáži hlavy válců a její opětovné montáži by se mělo použít nové těsnění. Při vyplnění prostoru mezi hlavou a blokem se těsnění hlavy válců stará také o to, aby nedocházelo ke styku oleje s chladicí.
X14NZ, pro 16-ti ventil budou. Vše,co tu čtu ,jsou velmi laické názory. U starých Škodovek se dalo počítat s prasklým těsněním. Ale u nových typů,bez předchozích závatřeba jízdy s přehřátým motorem,nebo dalšími závadami ,které mohou u nových motorů zapříčinit prasknutí těsnění nebo ke všemu hlavy.
Také jsem si u Š,1vyměnil těsnění pod hlavou na Václaváku u Václava. Ako sa prejavuje prasknuté tesnenie pod hlavou valcov? Prasknuté tesnenie pod hlavou valcov patrí k závažným problémom a je. Ak nie, tak si myslím, že tesnenie pod hlavou na felde Ti vymenia v každom servise. Felicie : až v třetím příspěvku máš co a jak.
Mám problémy a možné je to že. Je mi teda jasný že je to těsnění pod hlavou. Skoda fabia - praskly tesneni pod hlavou. MPI 8V vymena tesnenia pod hlavou. Oprava rozvodů a výměna těsnění pod hlavou.
Kč) a pumpu (cca 7Kč), těsnění ( cenu nevím teď) a těsnění k výfuku (cca Kč),. Poradite mi postup ,coho sa mam vyvarovat a tak? A este by som chcel menit gufera vo ventiloch. Predpokladam ze ju budem musiet.
HLAVA VÁLCŮ A) demontáž 1. Preskočiť na CENA - Někdo říká, že cenu tvoří těsnění pod hlavu a sada šroubů, tj. Plus cca 50- Kč za srovnání hlavy. TDI KW má již delší dobu špatné těsnění pod hlavou , což se. Když jsem to zkompletoval a chtěl nastartovat, tak nic.
Motor jen točí ale nenaskočí a ani nemá snahu. Jakoby točil moc lehce. Chtěl jsem zkusit svíčky jeslti hážou jiskru, ale v tu chvílí jsem už neměl chuť po celém dnu dál pokračovat Nemá někdo zkušenost? D AEF tak poznatky mám nejaké, no reálne som to nevymieňal a opravári pýtajú len za robotu vyše 200€ čo je moc takže: budem potrebovať nejaké extra náradie ? Prestalo to najednou chladit a taky topit.
Dnes jsem s tim byl v autoservisu RH (na doporuceni tady na foru) a zjistili jsme, ze je to tesneni pod hlavou valcu. Pri otevrenem vicku na chladici, kam lijete chladici kapalinu, se z toho ta voda hnala ven a tryskala. Takze provalene tesneni prej a uvidime, na co prijdem, az to. S prasklou hlavou válců motoru se nejčastěji setkáme především u vozů kupovaných z druhé ruky. Dobrou zprávou je, že těsnění samo o sobě není nijak drahé.
Podstatně náročnější je spíše celý proces výměny, která není náročná jen časově, ale finančně. Zdar chlapi, chci se zeptat na kolik vyjde výměna těsnění pod hlavou mám VW Passat B5.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.