pondělí 18. ledna 2016

Nejlepší nůž na obranu

Rád bych ale na začátek upozornil na fakt, že můj názor na EDC nože se nemusí shodovat s názory jiných lidí, předně platí, že má každý svůj názor, takže ani nečekejte, že vám řeknu, který že to nůž je vlastně nejlepší. S výběrem vám pouze pomohu, a to tím stylem, že si postupně rozebereme všechny. Zároveň pomocí vsazených tiketů budete moct soutěžit proti nám a vyhrát různé ceny jako jsou například VIP vstupenky na fotbalové zápasy, ale také fotbalové tréninky s ligovými.


Co je to vlastně nůž na přežití neboli survival? Jednoduše řečeno je nůž na přežití takový nůž , který nás v nouzové situaci nenechá ve štychu a můžeme se na něj vždy spolehnout.

Nůž musí být kvalitní, aby vydržel drsnější zacházení. Nejznámější nože na přežití jsou takzvané Rambo nože. Klidně si na začátek kupte levnější nůž a ke svým prvním pokusům přizvěte zkušenějšího sadaře.


Když získáte zkušenosti a zjistíte, že vás roubování zaujalo, lépe si kvalitnější nůž vyberete. Už budete vědět, co od něj chcete. A dost možná, že ten váš nejlepší nůž leží zaprášený na dně zděděné krabice s nářadím a stačí ho jen.


Kámoš ho léta nosí na čundry. Mě se akorát mizerně drží.

Mám radši nože co nemaj tak do kulata rukojeť. Jinak teda čepel je krásně ostrá, sice má snahu občas chytat lišku,ale nic hroznýho. Mě osobně se na něm nelíbí pouzdro-to jak je v něm zajištěnej.


To Poláci to maj na tom svím útočáku vymakanější. O ty zátce v rukojeti slyšim prvně. Ahoj kamarádi, dnes zde mám jedno video, pro spíše začínající zálesáky, kteří dumají nad výběrem svého prvního zálesáckého nože. Doufám, že se vám tedy bude líbit a že. Gerber GDC Zip Blade je miniaturní a překvapivě funkční nůž , který můžete mít neustále u sebe.


Jednoduše ho přidělejte na váš zip u bundy, na batoh, kamkoli vás napadne. Součástí sady je univerzální 20cm nůž , nůž na maso (cm), nůž na pečivo (cm), malý nožík na ovoce a zeleninu (cm), vykosťovací nůž (cm) a nechybí ani ocílka. To vše se pohodlně vejde do pěkného, dřevěného bloku, který je pochopitelně rovněž součástí balení.


To bezpochyby, ale na kolik si vlastně ceníte svůj život? Proč nůž na přežití potřebuje kvalitní čepel? Nejlepší volbou po drobné až střední konstrukční stránce jsou tak zvané full-tangové nože.


Ocel je tedy po celé délce nože, střenky jsou na něj připevněny pomocí šroubů nebo čepů. Recenze Několik rad při výběru survival nože (nože na přežití) Nože - Nůž Aktuality recenze testy Nabídka kvalitních značkových nožů. Nože s pevným ostřím, zavírací nože, kapesní nože, lovecké nože, kuchyňské nože, meče, dýky, brousky, brusivo.

Na milost beru i pár dalších kousků s lichoběžníkovou špičkou. Občas se někdo zmíní, že by si Mcustu Katanu koupil, ale bojí se oděru hliníkové rukojeti. Já bych se toho nebál, jednak vypadá odolně, jednak se nakonec odrbe každý nůž , ale hlavně to záleží na slušném zacházení. Osobně bych ho bral spíš jako. Na cvicaku dosiel novy RTW.


Snazil som sa mu dostat na krk nakolko mal kozeny obojok ze ho trocha pridusim ale co som len ruku natiahol tak zacal trhat. Chci si koupit nůž na obranu. Pepřák mám, obušek mám, pěsti svaly a pružné nohy mám, dokonce pistoli občas nosím s sebou, jen nůž mi chybí. Dobře skladný, do větší kapsy u bundu či mikiny.


Abyste mi rozuměli, ptal jsem se v obchodech, kde mi nabízeli úplnou náhodou ty. Masívní nůž na přežití v náročných podmínkách. Univerzální nůž s protiskluzovou elastronovou.


Praktický tvar, úzký profil a ergonomicky. Jak vybrat ten nejlepší nůž na lov. Výběr toho správného nože pro lov není jednoduchý úkol, protože existuje přemíra druhů, zejména na internetu. Někdy můžete být zmateni, všechny mohou nakonec vypadat stejně, takž proč se trápit výběrem?


Nebude používaný s nějakou železnou pravidelností, spíš ho chci pro to abych ho měl pořád u sebe kdyby byl na cokoliv potřeba - na houbách, na krájení salámu na výletě, a kdybych měl smůlu tak případně i na obranu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky