úterý 22. října 2019

Výměna těsnění pod hlavou fabia cena

Kolik stojí výměna těsněné pod hlavou v neautorizáku-Fabie I. K tomu tesneni pod hlavou , nasi to ted taky resili. Skoda Fabia - praskly tesneni pod hlavou Andrea K. Unsubscribe from Andrea K? Ahojte, kamaradka ma jednickovou Fabii 1. MPi a ma zjevne praskle tesneni pod hlavou (mizi chladici kapalina, emulze na vicku oleje) a chudak se krizuje, kolik bude stat oprava. Ptam se proto vas, co s tim mate zkusenost. Pocitam, ze se bude kvuli tomu bude menit i olej. Zdar lidi, nevíte někdo kolik by stála výměna těsnění pod hlavou a výměna silentbloku na převodovce ve značkovém servise škoda?


Preskočiť na CENA - Někdo říká, že cenu tvoří těsnění pod hlavu a sada šroubů, tj. Plus cca 50- Kč za srovnání hlavy. TDI KW má již delší dobu špatné těsnění pod hlavou , což se. Jak na kterém motoru, ale celkově se dá říct, že výměna těsnění pod hlavou motoru je zvládnutelná věc v domácích podmínkách,.


Je mi teda jasný že je to těsnění pod hlavou. Chtěl bych se zeptat jestli by jste mi nemohli napsat nějaké orientační ceny výměny těsnění pod hlavou , včetně vyrovnání hlavy a práce. Je mi jasné že cena se může všude lišit jde mi jen o odhad. Výměna těsnění pod hlavou válce Vše o vozech Škoda.


A protože jde o specificky konstruovaný agregát, vyžaduje také výměna těsnění pod hlavou specialistu. Rover třeba předepisoval při výměně použití nových šroubů hlavy válců (v tomto případě vlastně celého motoru). Když se dělá jakékoliv sundání hlavy a dání nového těsnění je potřeba dát vždy hlavu na srovnání a na přetlakování.


Takže nové a jedině nové. V takovém případě může být příčinou poškozené těsnění pod hlavou. Zdravím, je tu další garážový vlog a dneska máme na práci těsnění pod hlavou Felicie. Jinak cena 10tis je opravdu hodně.


Těsnění pod hlavou - Motor 1. Výmena tesnenia pod hlavou MPI - AUTO BLOG - Tdipower. Postupujeme asi nasledovne: 1. Přiblížíme Vám sedm kroků, podle kterých musíte postupovat, abyste správně a profesionálně namontovali těsnění pod hlavu motoru. Otvory se závity pro šrouby upevňující hlavu motoru musíme vyčistit od oleje a dalšího.


Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký. Pak obvykle následuje výměna čidla, pak již znatelně zašpiněná expanzní nádobka, aniž někdo řeší pravou příčinu. Svým způsobem je to pochopitelné, neboť se zákazníkovi lépe říká, že odešlo jen banální kontrolní čidlo, než že má prasknuté těsnění pod hlavou. Z chladiacej sústavy sa strácala chladiaca kvapalina.


Nikde nič pod autom netieklo takže som to vylúčil. Vypustíme chladiacu kvapalinu, odpojíme spodnú hadicu. Demontujeme kryt motora, odpojíme akumulátor, hadice a káble pripojené k hlave a saniu, alebo škrtiacej klapke (klapka, sacie aj výfukové potrubie zostávajú na hlave).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky