úterý 5. června 2018

Těsnění pod hlavou příznaky

Těsnění hlavy válců se vyrábí z klingeritu, nebo z tenkých ocelových listů, přičemž při každé demontáži hlavy válců a její opětovné montáži by se mělo použít nové těsnění. Při vyplnění prostoru mezi hlavou a blokem se těsnění hlavy válců stará také o to, aby nedocházelo ke styku oleje s chladicí. V tomto videu bych rád vysvětlil pár spekulací o prasklým těsnění pod hlavou motoru. Rád bych ukázal jak to lze poznat a jak se to projevuje.


Pokud je to pro vás zajímavý napište. Ještě mi tam chybí (mluvím z vlastní zkušenosti) foukání do chladícího systému. Třikrát jsem měnil prasklou hadici, než mi to docvaklo a nechal vyměnit těsnění pod hlavou.


Přitom příznaky jako emulze atd. Jak namontovat těsnění hlavy motoru. Těsnění hlavy se nachází mezi blokem motoru a hlavou válců (resp. hlavami v případě motorů do V). Těsnění funguje jako uzávěr, který brání pronikání zplodin ze spalování do chladicích kanálků, které obkl.


Zdar Šoumeni, dnes uvidíte, jak vyměnit těsnění pod hlavou u Felicie 3MPI. Možná to někomu poslouží jako návod a pomůže to. Budu rád za KOMENT, LIKE A ODBĚR. S prasklou hlavou válců motoru se nejčastěji setkáme především u vozů kupovaných z druhé ruky.


Dobrou zprávou je, že těsnění samo o sobě není nijak drahé. Podstatně náročnější je spíše celý proces výměny, která není náročná jen časově, ale finančně. Začalo to někdy na začátku zimy, nevěděl jsem zda nestačí odvzdušnit okruh topení nebo něco dalšího. Poškozené těsnění pod hlavou se poznat dá. Máš-li podezření na poškozené těsnění ,dolij vodu do expanzní nádobky po okraj,nastaruj a pozoruj,jesli nevychází drobné bublinky.


Jesliže ano,je těsnění v háji. Fórum › Technický koutekV pamätiPodobné29. Mám podozrenie, ze mam prasknute tesnenie pod hlavou. Priznaky: - so zhavicom nestartuje ani v tychto.


Některé vážné poruchy mají tak jasné příznaky , že je zrátka odhalí i poučený. U některých jednotek totiž hrozí prasknutí těsnění pod hlavou či. Těsnění pod hlavou jsem zjistil tak, že jsem náhodou otevřel víčko na dolévání oleje a? Ten celý komínek plný sraček alá krém na ruce. Otázka zní, neví prosím někdo, kolik stojí výměna v servisu?


Zvládl by to takový patlal jako jsem já? Během půl roku mám těsnění a už je zase v háji. Přetazeni hlavy dělají vždy po asi 500km. Opravu dělají v servisu, kde mi dělali.


TDI KW má již delší dobu špatné těsnění pod hlavou , což se. Víčko od oleje má zespod žlutou emulzi. Cena opět v rozmezí 4– 500Kč. Kontrolka hladiny ještě nesvití.


Nebudu zde rozepisovat všechny příznaky , zkrátka motor šel ven z auta, následovala demontáž hlavy(se vstřikama jsem si užil kopec zábavy), těsnění bylo na. Jdou vidět bublinky v nádržce jak se přelívá. Myslíte, že to může být prasklé těsnění pod hlavou nebo může jít o nějaký menší problém?


Je mi teda jasný že je to těsnění pod hlavou. Ahoj, chtěl bych požádat o radu. Chtěl bych se zeptat jestli by jste mi nemohli napsat nějaké orientační ceny výměny těsnění pod hlavou , včet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky