pátek 27. září 2019

Mokré praní nábojnic

Nechal jsem se na netu inspirovat jak nejlevněji a efektivně vyprat nábojnice. S vibračním praním jsem již nějaké zkušenosti měl, ale mokré praní mi připadlo. Sada pro praní nábojnic - rotační pračka nábojnic pro mokré praní , nerezové čistící médium a čistící roztok - Lyman Cyclone Rotary Tumbler - 220V. Praní nábojnic - Startovací sada Frankford Arsenal. Doposud jsem používal mokré praní nábojnic.


Vibrační bruska (v akci za 9- Kč), starší miska z kuch. Existuje více druhů praní nábojnic. Každá z těchto metod má své klady, ale i zápory. Při suchém praní používáme nejčastěji vibrační pračku. A krome nabojnic se udajne vyvinul pro lubrikaci strel.


Tady je okopirovany text ze strelectvi, kdy jeden organizator spolecneho nakupu zasel za technikem pro nejake rady. Zašel jsem i za technikem zjistit použití a případné další výrobky na praní nábojnic. Zajímavý bylo, že podle něj je hlavní použití na lubrikaci střel.


Je to koncentrát takže ředění. Jedná se o mokré praní při kterém je čistící schopnost (ne brousící) tělísek umocněna právě tímto roztokem. Jedna z jeho složek pasivuje kovy proti oxidaci.


Cena za dokonalé vyčištění nábojnic je jejich následné sušení. Tělíska se při mokrém praní nikam nelepí. To je zcela zbytečná obava. Vyliješ vodu, v separátoru odseparuješ a je to.


Jako tělíska používám 3mm kuličky. Dá se to provést v troubě (stačí pár minut), nebo stačí hilzny rozházet na. Keramická tělíska je možné používat ve vibračních pračkách u kterých je dovoleno i mokré praní , jenom je vhodné nejdřív vyzkoušet max. L a teplá voda s Jarem.


Kvalitní sestava pro mokré praní nábojnic - Platinum Series Rotary Thumbler Kit - 220V. Tento komplet pro praní nábojic od firem Frankford Arsenal Vám umožní kvalitně čistit a přebíjet puškové i pistolové nábojnice, které jste vystříleli Vy nebo jiní střelci. Rotační pračka nábojnic Frankford Arsenal - sada.


Pro suché praní mám FRANKFORD ARSENAL QUICK-N-EZ, které dodám včetně několika různých typů pracích směsí - každá z nich fungovala líp na určité znečištění nábojnic. Mokré pranie nábojníc - Webforum. Velmi důležitou přípravnou procedurou je vybraní použitých nábojnic (máme-li nábojnice nové a nepoužité, tak to pochopitelně můžeme napoprvé vypustit). Způsobů je několik, zastavil bych se u dvou extrémů.


Pračka na mokré praní nábojnic. Volně ložená prací nádoba poháněná třecím převodem, pohon V stejnosměrný motor s aktivním vzduchovým chlazením, napajený ze spínaného zdroje. Kapacita cca cca kg nábojnic. Používal jsem v minulosti nějakou dobu vibrační pračku. Nebyl jsem však spokojený, protože bylo nutné čistit zápalkové lůžka a uvnitř nábojnic zůstával vždy takový malý povlak po čistící směsi.


Pak jsem přešel na mokré praní v pračce, jak již je popsáno. To jsem prováděl až do likvidace automatické pračky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky