čtvrtek 5. září 2019

Recept na brumíky

Vymažeme formu na brumíky , pečeme na 180°C. Pokud chcete, aby vám čokoláda nevytekla, nalijte trochu těsta do medvídka, dejte na chvíli péct. Potom vyndejte, dejte kousek čokolády, zalijte tu čokoládu trochou těsta a dejte dopéct. Nejlepší je ale brumíky naplnit až po upečení rozpuštěnou čokoládou ze stříkačky. Recept na domácí Brumíky z piškotového těsta.


Pacičky, ouška, bříško z čokolády, zbytek ze světlého nadýchaného piškotu. Pokud chceme, aby nám čokoláda nevytekla, nalijeme trochu těsta do medvídka, dáme na chvíli péct. Potom vyndáme, dáme kousek čokolády, zalijeme čokoládu trochou těsta a dáme dopéct. Tématické fráze: recept na domaci brumiky bebe brumik recept recept na brumíky brumík recept brumici těsto na brumíky recept na brumíka brumíci recept recept brumík bebe brumík- recept recept brumíci recept na bebe brumík recept na domácího brumíka testo na domaci brumiky brumík formičky na brumíky domací brumiky bebe brumík. Moje dcera je miluje, proto jsem se rozhodla, že si koupím formu na medvídky ( koupila jsem ji na kasa.cz za 11- , nebo si to porovnejte na Heurece ) a vyrobím jí brumíky domácí.


Keďže u nás sa jedia Brumíci a celkovo koláčiky na tip bábovka na kilá, už dávno som začala rozmýšľať, ako ukuchtiť nejakých tých domácich. Dobrý den, díky moc za inspiraci a skvělý recept. Poprvé jsem synovi pekla brumíky a jsou vynikající.


Já dala mouku jen špaldovou z Lidlu typ 63 místo všeho cukru banán a půl jablíčka nahrubo nastrouhaného, příště dám klidně celé. Na závěr opatrně vmíchejte z bílků ušlehaný tuhý sníh. Pár lžic těsta si dejte stranou a obarvěte ho kakaem. Do vymaštěné formy nejprve kápněte trochu kakaového těsta do místa, kde budou tlapičky, a opatrně přelejte asi lžící těsta světlého. Vyberte si ze stovek receptů na Brumici, které se vám budou snadno a rychle vařit.


Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření Brumici. Užijte si objevování nových porkrmů a jídel z nejlepších Brumici receptů z čech i ze světa. Na druhou stranu zase většina maminek chce, aby to jako to kupované chutnalo.


Tak to si to, milé maminky, budete asi muset zajít koupit :). Netvrdím, že mám recept na nějaký super zdravý Brumíky , ale mám recept na Brumíky , kde vím, co v nich je. Domácích variant najdete na internetu spoustu. Sama jsem tu jednu měla, ale postupem času prošla menšími úpravami, a tak vznikl zcela nový recept. Nejdřív jsem pekla s třtinovým cukrem, pak s medem a skončila jsem u verze slazené rozinkami.


Vítam vás na webovej stránke venovanej receptom, ktoré v našej rodine pripravujeme už niekoľko rokov. Dúfam, že si ich obľúbite aj vy. Väčšinou sú to recepty jednoduché, či už na rodinný rozpočet alebo prípravu.


Konečně jsem sehnala formu na Brumíky a tak jsem ji hned vyzkoušela. Jelikož jsem chtěla péct perník, tak jsem toho využila a trochu těsta si půjčila i na Brumíčky. Forma na Brumíky se dá koupit v Lidlu ( na ks) nebo na Mimibazaru ( na ks).


Také si stále lámete hlavu nad tím, co vzít dětem jako svačinku na písek nebo čím potěšit malého mlsouna, který žadoní o něco sladkého? Udělejte jim lahodné domácí buchtičky, které jsou zdravější variantou těch klasických kupovaných. Na spodok staci malo cesta aby ste mali dost na zaliatie navrch.


Mozete ich naplnit aj po upeceni so striekackou roztopenou cokoladou alebo dzemom, co som este neskusala ale nabuduce urcite vyskusam lebo sa mi teraz cokolada vnutri neroztopila. ORION Domácí potřeby působí na českém trhu více jak let, patří mezi špičkové prodejce, nabízí více než 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky