pátek 17. června 2016

Stavba kompresoru z ledničky

Autor: ok2haz — komentářů ↓ Kupovat stlačený technický plyn ve spreji, at už na ofukování nebo čištění je celkem finančně náročné. Nemá někdo návod jak ze starý ledničky (kompresor) udělat kompresor na foukání vzduchu. Zapojení kompresoru z ledničky a jeho mech.


Jako hnací agregát jsem použil starý kompresor z ledničky , údajně je schopný dosahovat tlaku cca 3MPa, ja jsem se pri testech těsnosti. Existuje více druhů a každý se také jinak zapojuje. Jak zapojit kompresor z ledničky , aby sloužil jako kompresor na bicykl? Motor z kompresoru z chladničky Calex 100. Pravidla diskus í Nahlásit moderátorovi Stěžovat si na moderátora Zaznamenáno Jan Franěk Český elektrikář - živnostník.


Dej lajk zdilej pro dalši videa. Starý kompresor dosloužil, a nový se mi pod tlakem nerozběhl. Pro tento účel jsem použil : časový spínač. Celkové náklady cca 8Kč.


Kompresor domácí výroby ze šrotového materiálu. A konzola na kompresor z plechu na pečení. Jaký olej mám dolít do kompresoru ledničky ? Zdrávím všechny, pptřeboval bych poradit. Mám udělaný kompresor na foukání duší s kompresoru z ledničky a chěl bych vědět jak ho zapojit aby se mi nevypínal.


U ledničkového kompresoru je to skoro nepostradatelné, protože celý kompresor je celý uložen v oleji a tudíž z něho v mikroskopických kapičkách stříká olej. Stačí nějaká nádoba s molitanem nebo něčím podobným. Já jsem použil starou pumpičku a trochu jsem ji upravil. Filtr zachytne všechen prskající olej z kompresoru.


Autor: ok2haz — komentářů ↓ Kupovat stlačený technický plyn ve spreji, at už na ofukování nebo čištění je celkem finančně náročné. Je nebezpečné rozebírat kompresor z ledničky ? Rozeberete pomocí příslušného nářadí. Pro průměrně manuálně zručného člověka ne.


Ledničkové kompresory bývají různé. Pro domácí účely lze využít např. Na tělese kompresoru je dvěma šroubky připevněna el. Funkční kompresor z ledničky lze využít jako kompresor pro nafukování pneumatik jízdních kol.


Přišroubujeme jej k dřevěné desce opatřené pryžovými nožičkami ze zarážek ke dveřím a desku doplníme rámem, abychom zařízení mohli přenášet. Vedle kompresoru můžeme umístit tlakovou nádobku. Troufám si říct, že i plášt palce nafoukám stejně rychle (a bez námahy) jako velkou ruční pumpou. Prostě to zkuste jen lehce skrtnout drát na fázi a nulu a uvidíte jestli to je dobře. V nejhorším případě vyhodit jistič.


Ale z vlastní zkušenosti tím foukat pneu nedoporučuju, jedna guma je tak na minut. Dílna a nářadí , odpovědí (9zobrazení) Dobrý den, mám kompresor z ledničky a chtěl bych ho využívat na dofukování kol. Záleží na skutečné ceně opravy a nové lednice, těžko říct. Ale zajímalo by mě co chce opravář opravovat, na co tipuje závadu.


Jestli termostat reaguje a následně sepne kompresor, tak elektronika asi bude vpořádku a patrně uniklo chladivo z trubek. Vytvořte z tohoto alba. Další produkty reklama. Sdílejte album s ostatními:. Vakuová pumpa z kompresoru z lednice.


Uvnitř kompresoru je olejová lázeň, která promazává motor a píst a také motor ochlazuje. Pokud se kompresor převrátí, olej se vylije nasávacím otvorem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky