čtvrtek 1. února 2018

Poškozené zboží z eshopu

Objednáváte si zboží přes e-shopy? Je to pohodlné a rychlé. Horší už je to v situaci, kdy přijde zboží poškozené. Co v takové situaci dělat?


Pokud přebíráte balík, který má poškozený už obal zásilky, nejlepší je pro vás zásilku rovnou odmítnout nebo zboží vybalit před zaměstnancem přepravní společnosti.

Před 10dny a řešiš to až ted to máš teda trpělivost nic proti jen já bych ji neměla tak jako do 14dnů máš nárok na vrácení zboží bez udání důvodu jim to odvez zpátky. I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu. Zákazník to přitom v okamžiku převzetí zásilky vůbec nemusí poznat. Poradíme, jak postupovat, když objevíte v zásilce z e-shopu poškozené zboží.


Praha - Nakupování přes internet je rychlé, pohodlné a navíc lze na internetu zboží často sehnat levněji než v kamenné prodejně. Výhodou jistě je i možnost odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu. Jenže jak ukazuje příklad čtenáře Poradny portálu ČT2 může se zboží zakoupené přes internet pořádně prodražit, a to hlavně v. Pořizujeme si tímto způsobem elektroniku, knihy, velké domácí spotřebiče, mobily i nábytek.

Jak postupovat, když je přijaté zboží poškozené Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo.


Mnohým z vás se to již stalo. Zboží objednané z internetového obchodu přišlo poškozené a vy jste se ocitli v pasti mezi prodejcem a přepravcem, kteří spolu bojují o to, kdo (ne)nese odpovědnost. V nejhorším případě je dokonce vše svedeno na vás, protože jste si zásilku nezkontrolovali, což jste podle prodejce měli. Obzvláště když jsou poškozeny obaly, chybí visačky, nebo původní obaly zcela chybí, zboží je osahané, nebo dokonce jeví známky použití, či snad dokonce poškozené , atd. Zákon sice nařizuje obchodníkům takové zboží přijmout zpět, ale už neřeší to, že v těchto případech často.


Poškozené zboží z e-shopu Dobrý den, před necelým měsícem jsem si koupil v e-shopu boiler. Dorazil přepravní službou, obal na první pohled nejevil známky poškození. Eshop a informace, vrácení zboží , reklamace Povinně zveřejňované informace. Reklamovat zboží můžete zcela i bez účtenky! V zákoně je jasně napsáno pouze, že při reklamaci máte povinnost dokázat, že jste na eshopu či v kamenném obchodu zboží zakoupili.


To můžete udělat například kopií účtenky, výpisem z bankovního účtu při platbě platební kartou nebo i převodem. Dobrý den, po objednání na e-schopu jsem obržel zásilku se dvěmi lahvičkama pletového oleje. Jedna z nich byla rozbytá.


Z venčí na balíčku nebylo nic vidět,bylo to zabaleno ještě v bublinkové folii.

Nafotil jsem to a poslal jim to e-mailem. Okamžitě přišla omluva,že pravděpodobně se to poškodilo při přepravě a že mi. Uprimne dakujem spolocnosti Vase naroky.


Znamenalo to pre mna vratenie nemalej financnej ciastky na moj ucet za fakturovane, ale nedodane zbozi. Navyse vnimam to aj ako pomoc v strete s ignoraciou a necestnym konanim majitela e-shopu. Při reklamaci nedodání zboží z eshopu je důležitá i forma platby za zboží. Následující postup vám poradí, jak se pokusit dostat zboží nebo peníze.


V případě značkových eshopů. Dnes vás seznámíme alespoň s hlavními úskalími působení e-shopu zaměřeného na prodej zboží z pohledu českého práva, které by se měly projevit především v obchodních podmínkách vašeho e-shopu. Přesto při zakládání vašeho internetového obchodu vřele doporučujeme využít specializované právníky, abyste.


Zaplacené a nedodané zboží z eshopu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky