pondělí 16. května 2016

Bezlepkový chléb recept v troubě

Bezlepkový chléb recept v troubě

Recept na chléb , který mám ještě od mojí maminky. Když se chléb vytáhne z trouby, krásně voní a připomíná. Bezlepkový toustový chléb - v troubě recepty, které budete milovat. Nechejte v této nádobě kynout - na topení, sluníčku, na troubě či u jiného zdroje tepla. Těsto kyne dalších cca - hodin při teplotě cca - 35°C.


Opět záleží na aktivitě kvásku. Mám plynovou troubu, proto nemohu doplnit. Co by si člověk počal bez chleba?


Upéct dobrý bezlepkový chléb není jednoduché, ale stačí mít dobrý recept a zvládne to každý. Než jsem ten svůj našla, tak jsem svými chleby mohla klidně rozbíjet i okna, jak byly tvrdé. Pak jsem na něj narazila a od té doby je můj nejoblíbenější. S bezlepkovým pečivem je problém. To ví každý celiak, tedy člověk, který musí držet bezlepkovou dietu.


Pečivo je drahé a ne každé, které koupíte v obchodě, chutná dobře. Proto pro vás máme tip na vyzkoušený výborný bezlepkový chléb. Výsledkem byl běžný bezlepkový bílý chléb , který se dal jíst i dva dny. Můžeš se s námi podělit o svůj „top“ recept ? Domácí chléb pečený v troubě recepty, které budete milovat.


Mám na mysli ten chléb , který dcerka preferuje? Dcera je v chutích velmi konzervativní – jako většina dětí držících nějakou dietu – a má raději drobné pečivo jako rohlíky, bagety, večku. Zavrhl jsem pekárnu na chléb kde jsem pekl tři roky a dnes peču všechna bezlepková těsta výhradně v troubě. Nejlepší bezlepkový chléb recept - Labužník. Formu s vykynutým těstem vložíme do trouby vyhřáté na 2°C a zprudka pečeme minut, pak teplotu snížíme na 1°C a dopékáme asi minut.


Bezlepkový chléb recept v troubě

Upečený chléb vyndáme z formy a necháme na mřížce vychladnout. Takto budete mít doma vždy čerstvé bezlepkové pečivo. Také co se týče vkusu, tentokrát není na co si stěžovat. A protože jsem opravdu nadšený, pomyslel jsem si, tentokrát jako nový tip. Chléb poprvé chutná opravdu dobře.


Koneckonců, je to už dost tvrdé bez lepku. Tématické fráze: pečeme chleba v troubě chleba ve vajíčku chleba s vajíčkem v troubě chleba ve vajíčku zapečený chleba pečený v troubě chleba ve vajíčku recept zapečený chleba s vajíčkem chleba s vajíčkem z trouby chleba s vajickem chléb v troubě s vajíčkem chleba ve vajíčku se sýrem zapeceny chled vtroube s. Postup přípravy receptu. Po ukončení programu necháme chléb vychladnout a můžeme podávat. Tento jednoduchý top recept na bezlepkový chléb pro domácí pekárnu určite stojí za vyzkoušení.


Bezlepkový chléb recept v troubě

Chleba nyní děláme v upravené podobě, a to: 100g Jizerky, 200g celozrnné pohankové mouky,1g kukuřičného škrobu RUF, hrsti burizonů, 2-polévkové lžíce lněného semínka, g sušené droždí RUF, čajové lžičky soli, lžičky cukru, lžic oleje. Troubu předehřejeme na 220°C a do trouby dáme kastrůlek s horkou vodou. Při této teplotě pečeme minut, pak teplotu stáhneme na 200°C a dopékáme - minut. Vodu necháme v troubě po celou dobu pečení.


Po upečení necháme chléb na mřížce důkladně vychladnout. Bochník vytvarujeme podle tvaru nádoby a můžeme si pomoct lžící navlhčenou v teplé vodě. Jestli chceme kůrku, musí se bochník. Sice máme pekárnu,ale chtěla jsem změnu. Těsto jsem si nechala umýchat a nakynout v pekárně a pak jsem postupovala podle raco jsem našla na internetu.


Bezlepkový chléb recept v troubě

Jenže každá rada je jiná a proto by mě zajímalo,jak ho pečete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky