čtvrtek 19. května 2016

Domácí bageta bez droždí

Francouzská bageta - hrníčkový recept - recept: Z cukru, teplé vody a droždí uděláme kvásek a necháme vykynout - ano, i když je to sušené droždí. Domácí bagety bez drozdi recepty, které budete milovat. Včerejší odlehčená verze z domácí veky a oblíbeného salátu.


Domácí bageta bez droždí

Nedávno jsem byla v nouzi a tak jsem veku koupila a řeknu vám, asi jsem to udělala naposled. Byla sypká, suchá a dovolím si říci, i když by se na jídlo nemělo takto mluvit, velmi špatná. Tak jsem oprášila své staré recepty a tentokrát jsem si domácí pečivo sama upekla.


Tématické fráze: bagety ze suseneho drozdi bageta ze suseneho drozdi bagety bez droždí francouzská bageta ze sušeného droždí francouzské droždí francouzská bageta francouzské bulky bageta ze sušeného droždí recept bageta bez droždí francouzské bagety bageta ze ze sušeného droždí francouzské bagety recept francouzské. Bageta bez droždí recepty, které budete milovat. Domácí bramborový chléb - Jedna z variant na chutný domácí chléb z hladké mouky, brambor a droždí. Pokličkový chleba s olivami a škvarky - Pod pokličkou v troubě upečený chleba ochucený olivami a škvarky, ke konci pečení dopečený odklopený, pěkně dozlatova. Hrníčkový recept bez vážení!


Domácí bageta bez droždí

Kolik rodinných oslav se u vás doma obešlo bez chlebíčků? A co teprve, když je dost času i na to, upéct si vlastní domácí veky a upatlat nějakou tu dobrou pomazánku. Jen Kuba tedy chlebíčkům moc neholduje a chystá se obložit si talíř podle svého gusta. Droždí si můžete vyrobit i doma podle jednoduchého receptu, stačí základní potraviny jako jsou brambory, cukr a pivo.


Pokud nechcete čekat, přínášíme rady, čím droždí okamžitě nahradit. Zkuste i náš recept na domácí kvásek. Dnes ti prozradím zdravé domácí pečivo bez droždí , které si můžeš dělat každý den, protože je to zdravá rychlovka. Pečivo bez droždí zvládneš doma levou zadní. Potřebuješ jen málo přísad i málo času.


Domácí bageta bez droždí

Tento zdravý recept na domácí pečivo mám pro jeho minimální náročnost moc ráda. Skoro bez práce krásné bagety. Trochu hutnější, než ty klasické. V původním receptu se zdůrazňuje použití minerálky - prý kvůli chlóru z kohoutkové vody, který nesvědčí kvasinkám.


Nejsem sice o tom nijak silně přesvědčená, ale nakonec jsem obětovala sklenici mattonky. A tak se musím podělit o svůj oblíbený recept. Je to tedy spíš bageta , ale myslím, že to vůbec nevadí. Připravuje se ideálně den předem a kyne v lednici. Recept jsem si jednou opsala od své známé v práci a od té doby jsem už jiný ani nehledala.


V kastrůlku lehce ohřejeme vodu, přidáme me rozmícháme a trošku vody odlijeme bokem do menší misky, kde rozmícháme droždí , které následně necháme pár minut vzejít. Do mísy k mouce přidáme kvásek i zbytek vody a vařečkou důkladně mícháme – netrvá to dlouho, těsto bude lepkavější, ale to vůbec nevadí. V současné době čelí supermarkety s potravinami obrovskému náporu zákazníků, a tak některé zboží není vždy hned k dostání.


Lidé se proto uchylují k tomu, že si některé věci snaží udělat doma sami, například upéct pečivo. K tomu je ale zapotřebí droždí , které je rovněž někde nedostatkovým artiklem. Tady vám proto přinášíme jednoduché recepty, jak si. Chutná pravá francouzská bageta. Na tohle množství vody to chce víc mouky i droždí , já musela přidat cca 1g celozrnné mouky navíc a úměrně tomu i kvasnice.


Pak jsou z toho dvě báječně nadýchané dlouhé bagety. Posypala jsem je lněnými semínky a několikrát podélně nařízla, byly skvělé. A jde to i bez hladké bílé mouky, podsypala jsem jevtaky celozrnnou a pekla na pečícím papíře.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky