pondělí 27. července 2015

Jogurtovač recept

Jogurtovač recept

Jogurtovač - domácí jogurt. Jedním ze způsobů, jak si doma připravit jednoduše kvalitní domácí jogurt, je použít jogurtovač. V něm se udržuje stálá teplota (asi stupňů) po určitou dobu, kterou potřebují jogurtové bakterie pro svůj růst. Na našem trhu je již dnes velký výběr jogurtovačů, za přijatelnou cenu. Proto je také dobré vybírat jogurtovač s časovačem.


Jogurtovač recept

Vyšší čas se vám může hodit, budete-li si chtít z originální kultury vyrobit třeba acidofilní mléko. LCD displej a časovač má i objemný Steba JM 2. Tam jsem dávku nechala hodin, podívala jsem se na skleničku, ale neotvírala a jogurt se při nahnutí skleničky odlepoval od stěny, ale nezdálo se, že by byl tekutý, proto jsem jogurtovač vypnula a skleničky tam nechala dalších hodin a bylo to. Vlahé skleničky jsem už jen ochladila studenou vodou, nechtěla jsem je už. Kúpila som si jogurtovač aby som môjmu malému synčekovi mohla robiť zdravé domáce jogurty bez všelijakých umelýn. No jediný recept k tomu bol na 1l mlieka a 1ml jogurtu.


Máte niekto prosím vás aj iné recepty poprípade rôzne vylepšenia? Poprípade ak máte doma recepty čo boli vo vašom jogurtovači a mohli by. Chcete si připravit domácí jogurt, ale nechcete si kupovat jogurtovač ? Zkuste tento recept na zdravější variantu.


Jogurtovač recept

Tento recept ma naozaj veľmi potešil,nakoľko jogurty milujem a jedla by som ich častejšie. Marcelka aj ja mám v pláne si kúpiť jogurtovač ,len neviem akej značky je dobrý. Dnes mám letého syna, na jogurtovač jsem si vzpomněla tak jdeme vyrábět jogurt, at se synáček něčemu přiučí.


Tématické fráze: výroba domácího jogurtu výroba jogurtu v jogurtovači výroba domácího jogurtu bez jogurtovače výroba domácího jogurtu v jogurtovači recept na jogurt jogurt jogurtovač recepty výroba jogurtu výroba domácího jogurtu, recept jogurt recept výroba domácího jogurtu recepty výroba jogurtu recept jak se dela. Domácí jogurt bez jogurtovače. Za prvé – víte přesně, z čeho se výrobek skládá a můžete se tak spolehlivě vyhnout potencionálně nebezpečným konzervantům, náhražkám, barvivům, dochucovadlům či éčkům. Hledala jsem něco rychlého na nedělní odpoledne.


Neviem odkiaľ mám tento recept , robím ho takto už roky rokúce. Pokiaľ som nemala jogurtovač , robila som ho v el. Vyrobit si domácí jogurt v jogurtovači není nic těžkého. Poprvé jsem zkusila výrobu z čerstvě nadojeného mléka od místního zemědělce, ale jogurty měly zvláštní „ocas“.


Ahoj, já jsem si před cca rokem taky pořídila jogurtovač. Ale po pravdě řečeno, teď už v něm jogurty nedělám a dávám všechno (mléko, jedna malá Hollandia, sušené mléko) rovnou do malých skleniček nebo termosky na zmrzlinu a takhle dám pod deky a přes noc je z toho luxusní jogurt. Nic víc jogurtovač nedokáže. Takže jeho funkci může zastat: velká froté osuška nebo deka, do které nádobu v mlékem zabalíme, termotaška nebo termobox na udržení teplých či studených. Prinášame vám recept na výrobu domáceho jogurtu, na ktorý nebudete potrebovať ani jogurtovač.


Najľahší recept , ako vyrobiť domáci jogurt. Tématické fráze: domácí sojový jogurt sojový jogurt sojové jogurty jogurt ze sojového mléka domácí jogurt ze sojového mléka domaci sojové mléko alpro sojovy jogurt sojovy jogurt recept alpro jogurt joya jogurt sójový jogurt domácí recept na sojovy jogurt provamel jogurt sojove mleko alnatura sojový jogurt alpro domácí. Pro ty, kteří sní jeden jogurt měsíčně, se přístroj kupovat docela jistě nevyplatí. Patříte-li však mezi ty, kteří jogurty mohou takzvaně „na kila.


Tak jsem si pořídila jogurtovač , jen musím zítra skočit koupit nějaký lepší jogurt a pustím se do toho Babička dělávala v jogurtovači z kravského mléka, které si doma dojili a to byla velká dobrota - byl mírně do žluta od šlehačky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky