středa 15. července 2015

Lis na těsto

Můžete jej použít také ke zdobení a plnění šlehačkou, krémy nebo pomazánkami. Vynikající pro přípravu sušenek, cukroví, zdobení dortů, zákusků, chlebíčků, obložených mís, plnění koblih apod. Lisem na těsto vytvoříte máslové i sýrové sušenky hned různých tvarů.


Lis na těsto

Tak jsem si přečetla diskuze a poučila jsem se. Zkoušela jsem, ale mám asi špatná těsta. Recepty pro lis na sušenky. Zdobička dortů s nástavci, lis na sušenkové těsto. Součástí různých kovových nástavců a 4. Jednoduchá manipulace pomocí pístu, dávkování těsta na cukroví pomocí krokovacího systému táhla pístu.


Mechanický lis na těsto PRESSA 33. Lisy na těsta a brambory mají v kuchyni díky výměnným diskům široké využití. Krom vařených brambor totiž zvládnou „vylisovat“ třeba i italské polévkové těstoviny passatelli, gnocchi, španělské churros, šulánky nebo koblížky.


Lis na těsto

Biscuits DESIGN je dodáván s nástavci na tvoření domácích sušenek, jeden pro každou příležitost roku. Variabilní a lehko ovladatelný pomocník pro kerativní pečení s druhy nástavci. Vyvalovací lis na těsto. Přečtěte si více informací. Nechte pole prázdné, chcete-li najít všechny produkty, nebo vložte část názvu, chcete-li najít konkrétní produkt.


Mám lis na těsto snad let a díky naší hospodyni jsme přišly před léty na fígl, aby byly sušenky super hezké i dobré. V tuto chvíli nelze zasílat objednávky na dobírku, použijte prosím platební bránu, pracujeme na doručování přes zásilkovnu. Bude determinováno Doručení. Prodejte snadno a rychle na Bazoši. Přes půl milionů uživatelů za den.


Lis na těsto

Najděte co potřebujete ve Vaší kategorii. Lis na těsto a zdobička 2v1. Susenky pro lis na těsto recepty, které budete milovat. Kalorik Malina EOdšťavňovač na ovoce a zeleninu. Ahoj, koupila jsem před vánocemi lis na těsto , zkusila jsem recept uvedený v návodu a vůbec mi to nešlo.


Přímou zkušenost nemám. Použila jsem recept uvedený v diskuzích, tak aby těsto bylo trochu řidší a nebylo moc tuhé. Názory se různí, někdo si je chválí, někomu to s nimi nejde, to ale není. Ergonomický tvar, možnost dávat do myčky na nádobí. Umožňuje snadno a rychle vymačkat sušenky stejné velikosti.


Lis na těsto

Zdobičku využijete jak při pečení nejrůznějších sušenek, tak pro zdobení dortů či chlebíčků. Plzeň-město, cena 480Kč, od ANTIGOSSS na Sbazar. Vyrobeno z vysoce kvalitní oceli. Stačí nastavit požadovaný. Pokud jsme postupovaly podle receptů, které byly v krabici, nic pohledného ani moc chutného z lisu nevycházelo.


Asi před dvaceti lety jsem s nadšením taky pořídila lis na těsto a po krátké době to vzdala. Vypadal jinak, byl kovový a práce s ním vyžadovala dobrou „fyzičku“, protože to byl asi jiný mechanismus. Práce s naším strojkem na cukroví je velmi jednoduchá.


Po vzoru své kolegyně, jsem ho odložila mezi nepoužívané pomůcky v domácnosti a časem vyhodila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky