pátek 24. dubna 2020

Vařič dřívkáč ikea

Dřívkový vařič vyrobený z odkapávače na příbory. Ikea dřívkáč mám již docela dlouho. Je to vlastně takový protiklad k minule představovaným lihovým vařičům.


U liháčků upřednostňuji jejich skladnost a lehkost. Vyrábí se ve dvou výškách 1a 18cm. Stačí hrstka klacíků a uvařím cokoli. Vyrobeno z odkapávače na příbory.


V mokru budu čadit tak jako tak, ať je to dřívkáč , nebo oheň. Prodával se před vánoci v marketu. Akorát ty otvory jsou jen mm,tak jich musím pár ne boku a ve dnu nádoby zvetšit. Na horním okraji jsem vyřezal zoubky,aby mohl oheň lépe proudit a chci do něj potom použít švédský vařič.


Na průměr nádoby se uřízne kuláč,rozštípne na čtvrtky,vsune dovnitř a zapálí. Toto bylo mé první zkušební video s novým fotoaparátem. Až po dlouhé době jsem se rozhodl jej zveřejnit. Bohužel mi došla baterka. Po malých kamnech vlastní.


Přemýšlel jsem co dál, až mne z přemýšlení vytrhla návštěva Ikea , kde jsem nalezl nerezový válec s otvory. Zde jsem se potýkal se špatným přístupem vzduchu od spodu pokud položím vařič na zem. V dnešní době se jako dřívkáče používají spíše pohlednější věci jako třeba odkapávač od Ikey, nebo např. Já také nosím dřívkáč Ikea ale přišlo mi dobré zkusit si klasiku vyrobit.


Vařič má různá pojmenování, najdete ho pod názvy vařič na dřívka, dřívkový vařič , dřevovařič či dřívkáč. V zahraničí najdete názvy jako wood stove, survival stove nebo camp stove. Princip je jednoduchý, vařič je vlastně jakési malé přenosné ohniště, ve kterém hoří drobné klacíky. Popis produktu Turistický vařič DŘÍVKÁČ 4HEAT Stove v. Univerzální turistický vařič 4HEAT Stove prošel vývojem a nyní Vám můžeme nabídnout jeho druhou moderní verzi z nového ještě odolnějšího a lehčího materiálu (nerezová ocel). Plyn je bezesporu pohodlnější (asi 100x), s výkonností bych řekl, že je na tom dřívkáč přeci jen líp.


S využitím je to trošku těžší - třeba loni mi zachránil kůži v Bulharsku, kde jsem nebyl schopen sehnat Campingaz kartuše - takže jsem dní vařil na dřívkáči. Do Finska ho s sebou teď zase neberu. INDEX: Vařič dřívkáč recenze tohoto výrobku na svetoutdooru.


Vařič funguje na jednoduchý princip výhně - vháněného vzduchu do ohniště. Je určen pro spalování drobného dřeva - klacíků, šišek, odřezků a podobně. Condor - turistický vařič dřívkáč ( vařič na principu výhně) Condor - turistický vařič dřívkáč vařič , který kromě vaření umí i opékat a za chladného večera zahřeje stejně jako malý táborák. Minimální náklady na provoz, dostupnost paliva téměř všude a snadná o. Ohýbání dřeva je řemeslo, které se datuje i primitivním kmenovým civilizacím, zejména pro sněhové boty v oblastech s velkým sněžením.


Chcete trochu zmodernizovat kuchyň a pořídit nové spotřebiče? Vyměnit kuchyňské skříňky? U nás najdete vše, co hledáte, od úchytek až po vozíky a pracovní desky. Prohlédněte si naši širokou nabídku a najděte si svůj styl, design i rozměry a jakékoli další ingredience, které v kuchyni potřebujete.


Udělejte z něj skvělou pec na občasné výlety do přírody. IKEA Koupím Vám v Ikei. Ikea je teď má v akci: obyčejný odkapávač za 4 větší (na náčiní) za 79. Za ty peníze je to ideální možnost vyrobit mini pec doma, například spolu s dětmi, a pak ji rovnou ozkoušet v terénu!


Prošmejdila jsem ten odkaz a koukla na další stránky kolem těchto nádobek, ale bohužel, zřejmě se to nevejde do toho ikea , tedy 12cm. Je to hodně natěsno-objednávat bych to raděj neriskovala. Je to poměrně i těžší-kdyby se koupila 16cm- myslím kolem 600dkg, ta 12cm už nevím-něco kolem 480dkg.


Vařič dřívkáč ikea

Jinak by byla super, je to. Používám dřívkáč 4Heat Stove v. JuBo, nějaku tu třísku na vaření vždycky najdu. Dříve jsem vařil na plyňáku ale tohle nezabírá místo. Vařič dřívkáč z Ikea - Ikea wood stove English subtitle. Připravuji kvalitní MPsoubor.


Modifikace: Přikládací dvířka z boku. Dřívkáč z Lídlu - pracovní postup - Buschcraft. Jednak jako zajímavost a jednak pro přípa že by bylo potřeba ho venku vyrobit. Dobrý hlavně, když vařím na litinový pánvičce, nebo v.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky