pondělí 30. listopadu 2015

Organizér na rtěnky

Skladný organizér na rtěnky nebo šperky díky kterému budete mít toaletní stolek hezky uklizený a budete mít vše při ruce. Celkem je v organizéru přihrádek. Jednoduchý organizér na rtěnky Compactor, díky kterému budete mít všechno potřebné na jednom místě. Jeho součástí je devět přihrádek na rtěnky , je vhodný i na další kosmetické vybavení.


Stojan organizér na rtěnky Compactor Black Box.

Vytvořte si kosmetický koutek, ve kterém bude vládnout pořádek. Pro tento účel vymyslela značka Compactor celou řadu šikovných organizérů, do kterých si roztřídíte rtěnky , make-up, vatové tampónky nebo laky na nehty. Tento organizér si chci udělat už delší dobu a konečně jsem si našla čas. Souhlasím se zasíláním obchodní nabídky.


Povlečení, obrazy, svíčky nebo dekorace na zeď - nechejte se inspirovat. Kosmetické organizéry - stojánky na kosmetiku, pro profesionálky do studia i do Vaší koupelny, a také jako originální dárky. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu.


Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.

Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Díky své velikosti se vejde do každého kufru či cestovní tašky. Můžete ho také rozvinout a zavěsi. Ráda zde nakupuji a jsem velice spokojená se zákaznickým servisem.


Organizér na rtěnky Compactor – přihrádek, černý plast. Vždy, když potřebuji poradit jsou na příjmu. Na tomto e-shopu se mi líbí, že nabízí nejnovější trendy, které v Česku ještě nejsou k sehnání. Velmi praktický, elegantní a moderní pomocník.


Tak právě pro tebe je dnešní díl DIY dílny. Stejný problém jsem řešila i já sama a dlouho jsem bádala z čeho si svůj organizér na rtěnky vytvořím. Na internetu můžeš najít několik nápadů na stojánky, ale většinou se mi zdály docela pracné a já chtěla mít svůj organizér během chviličky hotoví.


FEMME - Čtvercový organizér na rtěnky 9x5xcm. Bílý organizér se šuplíky iDesign Original. Organizer je vlastně důmyslné ramínko, které pověsíte jako šaty do skříně.


Praktický organizér je velice lehký, nezabere moc místa a navíc má styl. Nespočet poutek a kapesiček ocení každá správná dám.

Vyšperkujte bydlení svým šperkům a doplňkům. Každý váš klenot či ozdoba si zaslouží své místo ve vlastní krabičce, na stojánku, v praktickém organizéru nebo třeba v přihrádce elegantní šperkovnice. Tento návod jsem točila na podzim a nevím proč,ale článek jsem nepublikovala. Pokud se však nedaří, můžete si ho vyrobit i doma.


Stačí na něj krabice požadované velikosti, do které si z tvrdého papíru vyrobíte jednotlivé chlívečky. Pokud vlastníte více rtěnek, umisťujte je do organizéru dnem. Podívejte se na týdenní nabídky Vivre.


My se postaráme o doručení. Praktický a elegantní průhledný organizér na šperky, kosmetiku i kancelářské potřeby. GlamCaddy organizér na cosmetiku.


Vlastnosti produktu: organizér na kosmetiku, lze uložit laky, rtěnky , tužky, štětce, atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky