pátek 24. listopadu 2017

Bravíčko

Jednou byl sám doma protože byl nemocný, mě ze školy pustili domu dřív protože nám odpadl tělák. Tak tohle stojí opravdu zato. Vzpomínáte na Bravíčko poradnu? Tady jsou nej dotazy, které vás rozesmějí! Odpověď na dotaz bravíčko on-line byla vyhledávána po prvé 27.


Pokud máte další doplňující informace k dotazu bravíčko on-line, napište nám do komentáře. Milé Bravíčko , rozhodla jsem se poprvé vyspat se svým klukem. Moc to chci a těším se, ale slyšela jsem, že mi při prvním sexu praskne panenská blána. Plakáty, fotopříběhy, články o prvních láskách a poradna. Mám takový menší problém.


Mít dokonale dlouhé řasy je sen nejedné ženy. Jak však tohoto efektu docílit, to už tak snadné není. Máme pro vás několik rad a tipů, díky kterým bude váš.


Záplava smutku a nostalgie pro fanoušky časopisu Bravo. Oblíbené bravíčko totiž od nového roku nenajdete na novinových stáncích. Vydavatelství dodávky teenagerského plátku přeruší z ekonomických důvodů. Bravo byl německý časopis pro mladistvé, který vycházel periodicky jednou za dní.


Zaměřoval se na kulturu, média a další témata populární mezi mladistvými. Díky bohu, že u nás není ! Ne vážně, tady máme ask. Moderní sklenice na whisky, nealko či koktejly se zlatou, nebo matnou dekorací a motivem srdíčka. Vhodné jako dárek ke svatbě, narozeninám a nebo jen tak.


This feature is not available right now. Please try again later. Bravíčko jsem kupoval od sympatické mladé paní, která ho měla moc ráda, ale nemohli udržet dvě auta, tak Bravíčko (díky bohu) dala naprodej a já ho našel ;-) Jednání super, dohodli jsme se, vše OK. Nejvíce o sexu se prý mladé dívky doví z Bravíčka, tak to posuďte sami.


Vítáme nové tváře i zkušené řečníky. Milé Bravo, když jsem se svým klukem, a on mi mačká prsa, mám vždycky mokré kalhotky. Myslíte, že je to tím, že mám vodu na plicích?


Začátkem týdne Jan Bendig a jeho snoubenec Lukáš Rejmon spustili společný web, na kterém postupně odhalují něco ze svého soukromí. Teď tam však přibyla rubrika, která nám připomíná nejtrapnější poradnu ever! Ptali jste se nás, zda existuje náhrada za zkrachovalé Bravíčko.


V našich srdcích žije dál. Každá sociální skupina má to své. Vždy věrně sloužilo, nikdy s ním nebyl žádný problém, a jediné, co bylo nutné dělat, bylo tankovat benzín a občas dolít trošku oleje.


Bravíčko se zároveň hemžilo dotazy, co dělat, když je mi už šestnáct a půl a jsem poslední panna v ročníku. Dnešní děti mají na první sex celkem rozdílné názory. Občas mě překvapí kluci s image třídních playboyů, kteří tvrdí, že první sex je hrozně důležitý a je dobré na něj počkat, jelikož se už nebude opakovat.


Jsou tu ale i jemně působící. Bravo je nejčtenějším časopis pro teenagery v České republice. Vydavatelem časopisu Bravo je společnost Bauer Media, v. Předplatné časopisu Bravo.


Užijte si kopec zábavy a legrace již dnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky