Celoroční chladící kapalina s nemrznoucími účinky do –37°C pro dlouhodobé použití. Chladicí kapalina Dexoll Antifreeze G( modrá ), 25L. A růžovou nemrznoucí směs do chladičů plní všechny automobilky koncernu VW dosud. Značková chladící kapalina VALEO je koncentrát kapaliny Gžluté barvy.
Nemrznoucí kapalina se již neředí a bod tuhnutí je -35°C. Určeno pro přímé použití. Je mísitelná se všemi prostředky jiných výrobců na bázi MonoEthyleneGlycol.
Kapalina má žlutou barvu. Balení 5l, kanystr s integrovaným nalévacím hrdlem. Díky tomu odpadají starosti s ředěním. Výrazně nižší pořizovací hodnota. Chladící kapalina má růžovou barvu.
Ochlazuje motor a tím brání jeho přehřátí a případnému poškození. Jejímu výběru a doplnění se nejspíš nevyhnete. Dobrou zprávou je, že kvůli tomu nemusíte s autem do servisu ani v případě, že automobilům nerozumíte. Povíme vám, jak to zvládnout svépomocí. Ať je to motorový nebo převodový olej a kapalina do posilovačů řízení, brzdová kapalina , i chladící kapalinu je nutné vyměnit.
A nejde jen o propustnost hadic pro molekuly vzduchu, ale hlavně špunt na vyrovnávací nádržce, který svým přetlakovým a podtlakovým ventilkem každou jízdu do systému pouští kyselý vzduch, který kapalinu postupně degraduje. Modrá nemrznoucí kapalina do chladičů s vysoce protikorozními vlastnostmi. Je vhodná pro hliníkové, litinové a smíšené chladící systémy použité v benzínových a naftových motorech.
Chápu to jako nízkou teplotu chladící kapaliny. Po chvíli ježdění zmizí a neopakuje se ani při opětovných startech (vždy až opět druhý den ráno s chladným motorem). Auto je nové - cca 2km nájezd. Počítám, že bych měl dolít chladící kapalinu destilovanou vodou a bude to OK?
Předpokládám, že po rysku, jinak by. Problém doplnění chladící kapaliny jsem nakonec vyřešil. Koupil jsem jeden litr chladící kapaliny SHERON Antifreze Gmodrá. Dle návodu k upotřebení je to chladící kapalina mísitelná se všemi chl. Vyzkoušejte jednu z našich kvalitních kapalin do chladiče, které se nejčastěji dělí podle barvy - modrá , červená, modrozelená.
Zabarvení nám pomáhá dobře rozlišit, kolik kapaliny v nádrži zůstalo. Objelitr Výměna doporučena po letech provozu nebo po ujetí 2tis. Pokud doplňujete chladicí kapalinu, dolévejte ji do studeného motoru, mohlo by dojít k popraskání hlavy válců.
Důležité je zjistit, jaká je tam nyní. Pokud červená, tak je to K(G12), tak tam dej K(G12). Pokud je tam modrá , zelená, žlutá - je to s největší pravděpodobností klasická chladící kapalina , kterou značí Gnebo K11.
Prý se ty chladící kapaliny nemají míchat - tak se ptám raději předem kdyby jí bylo potřeba dolít.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.