pátek 21. dubna 2017

Jakou wapku diskuze

U vysokotlakého čističe nás zajímá hlavně jaký výkon a tlak dokáže vyvinout. Tento čistič disponuje tlakem až 1Barů. Nastavení tlaku je možné díky pistoli Full Control. Maximalní průtok při plném chodu je 4litrů za hodinu. Plošný výkon nám udává jakou plochu dokážeme čističem za hodinu vyčistit.


Mám doma wapku Einhell BHR 101F Byla před rokem v akci v Globusu a křápl jsem s pistolí na zem a od té doby netěsní a stříká to z ní po obvodu (v místě spoje dvou jejich půlek). Když jsem udělal rozborku, tak kromě dvou O-kroužků tam není nic čím by to mohl ucházet. Ventil by snad měl být OK.


Zdravím Vás, připojím také svoji zkušenost, hledal jsem kvalitní myčku, která mi dlouho vydrží, vždy se řídím pravidlem levná věc = drahá věc. Nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné výrobky, které vydrží po dobu záruky. Koupil jsem wapku od značky Kränzle. Věřím, že at koupíte jaký koliv stroj od této. Chceme kupovat wapku (vysokotlaký čistič), na mytí terasy, dlažby, občas kolo apod.


Ideálně, pokud byste mi mohli napsat značku, příp. Na netu je toho hodně, ale někdy mi ty rady přijdou docela protichůdné. Zdravím, pořizovat si wapku podle ceny je dost relativní, spíš záleží co od stroje očekáváte a jaké bude jeho využití. Spálit se rozhodně nemůžete u značkových strojů, ale i tam ceny opravdu kvalitních (tj. s neplastovým čerpadlem a neplastovými vetily) začínají odhadem na nějakých cca - 8. Wapku vybírejte nejen podle tlaku, ale i podle průtoku vody Vysokotlaký čistič dokáže vyčistit zablácené kolo, umýt dlažbu nebo špinavý zahradní nábytek.


Rozdíly v cenách a výkonech jsou ale obří, záleží nejvíce na tom, na co a jak často ho budete používat. Tak to jsou věci, který jdou úplně mimo mě. Z dob komunismu používám pastu Tempo na odlešťování nečistot (má abraziva) a jakoukoliv neabrazivní leštěnku pro film na laku, kterou aplikuji 1x (slovy jednou) za rok.


Zdravím, Přemýšlím, že bych si pořídil nějakou wapku - nejen na auto, ale i na různé práce kolem domu, především čištění dlažby kolem, balkón, terasa atd. Pro účinní mytí doporučujeme wapku s tlakem alespoň 1barů. A jde to tím krásně, předpokládám, že i firma co by přišla by to myla stejně tím nástavcem jako my, proto bych si radši koupila pořádnou wapku s nástavcem a udělala sama než investovat do firmy zvlášť, když je potřeba (aspoň u nás) to mýt častěji. Encontraras Videojuegos y siempre que vea algo que me interese subiré un vídeo pues mostrando algu. Vážený pane, kdyby jste si prostudoval konkrétně parametry Kranzle 1a Karcher 7. MX tak by jste zjistil, že ač osekaný navenek Karcher 7. MX o zbytečné sarapatičky má celokovové čerpadlo s tvrzenými nerez písty s max.


Kluci , prosim o radu na koupi wapky. Stara doslouzila , takze koukam po nove. SH PF má i drahá polovička a ten už se po letech začíná ozývat. Můj střed si po dvou letech občas loupne, ale nic zásadního to zatím není.


Snažím se nejezdit když je venku hnus, ale nejde to vždy. Rády zasychají na sítu, ale dá se to, když už vidím ucpaný síto při tisku, musím s ním na wapku , propláchnout a jede se dál. Lepidlo na textlil koupíš taky v sitaservisu nebo sibaru. Protože výroba síta s emulzí je zdlouhavá, osvědčilo se.


Je to jako každý jiný jen zřejmě máš už novější koncovky = zvednout prostřední zajištění (opatrně tak o 3mm - neulomit už jsem to tu měl několikrát ulomené!!)a potom odjistíš zmáčknutím- prostřední musí zůstat vytažené a vytáhneš (ta přívodní) , ty ,,železa jedno krycí nahoře druhé dole. Některé wapky si vodu umí vzít samy. Třeba já mám wapku z Lidlu (Parkside) a ta to umí.


Je na to řeba pořídit hadici, která se pod podtlakem nebude deformovat a na ní ponorné sítko. Jinak to funguje tak, že je tam čerpadlo a dodává to velký tlak přes trysku. Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky