pátek 9. června 2017

Televizi nejde zapnout

Nejde mi zapnout televize - poradna, odpovědi na dotaz Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Nejde mi zapnout televize. Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Proč mi nejde zapnout LCD televize dálkovým ovladačem a ani ručně? Sem tam to nešlo zapnout a teď už vůbec, samozřejmě v DO jsou nové baterie, nevíte čím to může být a kolik by asi stála oprava? Ne každý potřebuje DVB-T nevíme, kde televizi používá.


Ale ono je to jedno, v podstatě jsou asi dvě varianty - 1. Ještě se to nestalo a vždy se to zapnulo bez problému. Poradí mi někdo jestli to lze. LCD TV - nejde zapnout a bliká stand-by Odpovědět.


Když jsme ji ráno chtěli zapnout jako vždy jsme vzali ovladač a zapli. Televize thomson nejde zapnout co delat ! Na televizi se objevil nápis Philips a zůstal tam a dále nic ani vypnout nejde. Tak ji tedy vypneme z proudu pak zase zapojíme, zapneme ovladačem a pak už funguje jak má.


Nejprve vyzkoušejte, zda HD Mediabox zareaguje na stisk zapínacího tlačítka na jeho předním panelu. Pokud se zařízení nedaří zapnout , prověřte napájecí kabel, zda je správně zapojený v set-top boxu a vidlice je v elektrické zásuvce, případně zkuste jinou elektrickou zástrčku. V případě telefonů s vyměnitelnou baterií je poměrně spolehlivým postupem vyjmutí akumulátoru.


Sejměte tedy zadní kryt, vyndejte baterii, počkejte několik sekund (řekněme deset) a poté ji vraťte zpět. Pak se pokuste o opětovné zapnutí. Pokud ani pak telefon nejde zapnout , zkuste ještě vyměnit akumulátor za jiný.


Nevíte prosím někdo, jak to případně vyřešit? Půl roku stará chytrá televize LG nejde sem tam zapnout dálkovým ovládáním. Až po vypojení a znovu zapojení el. Prosím o radu, televize mi nejde zapnout.


Když ji chci zapnout , zhasne klasicky červená led dioda na přední části, ale za pár sekund se znovu rozsvítí a televize místo zapnutí přejde znova do stand-by. Nezobrazovali se mi hodiny a při dívání na dvd mi to přepínalo mezi tv a dvd. Tak jsem zkoušel vrátit nastavení od výrobce a od té doby mi nejde zapnout. Dobrý den, nevíte někdo proč mi nejde zapnout přijimač?


Zkoušel jsem i podle návodu. Nechápu vůbec tyto návyky. Rodiče si kdysi koupili televizi a praktikovali na ní svou úchylku vypínat červené tlačítko hlavním vypínačem každý večer. Dva a půl roku stačilo a televize nešla zapnout , v servisu ji nechtěli opravit, takže směr elektroodpad.


Taky jsem vypínal PC ze zásuvky, dokud mi zdroj nezačal blbnout. Pamatujte, že nehraje roli, jestli dané zařízení nebo jeho funkci používáte. Rozhodující je, že ho vlastníte.


Už to z vás dělá plátce poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas. Naštěstí domácnosti platí televizní a rozhlasový poplatek jen jednou nehledě na počet zařízení způsobilých příjmu televizního a.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky