pátek 20. října 2017

Jak udělat kompresor z ledničky

Jak zapojit kompresor z ledničky , aby sloužil jako kompresor na bicykl? Nemá někdo návod jak ze starý ledničky ( kompresor ) udělat kompresor na foukání vzduchu. Zapojení kompresoru z ledničky a jeho mech.


Jak udělat kompresor z ledničky

Jako hnací agregát jsem použil starý kompresor z ledničky , údajně je schopný dosahovat tlaku cca 3MPa, ja jsem se pri. Vhodný k ofukování ( čištění) nářadí jako je flexa, vrtačka, bo. Kompresor domácí výroby ze šrotového materiálu. A konzola na kompresor z plechu na pečení.


Je nebezpečné rozebírat kompresor z ledničky ? Rozeberete pomocí příslušného nářadí. Pro průměrně manuálně zručného člověka ne. Stává se, že po vypnutí kompresoru a rychlém jeho zapnutí do sítě kompresor nenaskočí a neroztočí se. Není to však žádná závada, ale naopak ochrana.


Děje se tak z důvodu toho, že píst neprotlačí tlak vzduchu v hadičce a motor se nerozběhne, zvýší se proud a zahřeje pružinka s bimetalem v této ochraně, která. KOmpresor z lednice nebo mrazáku, dokáže nahustit opravdu slušný tlak. Celkové náklady cca 8Kč.


Ale jak bylo řečeno, nemá vlastně cenu se s tím bastlit,navíc pokud nemáte potřebné znalosti. Jejdamane, kompresor ze stare lednicky mam, delal mi ho tchan. U ledničkového kompresoru je to skoro nepostradatelné, protože celý kompresor je celý uložen v oleji a tudíž z něho v mikroskopických kapičkách stříká olej. Sice jsem mu neasistoval celou dobu, takze nevim presne, ale mel to za cca. Já jsem použil starou pumpičku a trochu jsem ji upravil.


Stačí nějaká nádoba s molitanem nebo něčím podobným. Vlastním jak starou lednici tak starý hasičák tak ho chci zkusit udělat. Filtr zachytne všechen prskající olej z kompresoru. Fungovat to funguje, ale jak pise Jecnak trva to …. To plne platí aj o nápade využiť kompresor zo starej chladničky na modelárske účely.


Po prečítaní článku od Lokiho som sa pevne rozhodol, že to skúsim aj ja. Prostě to zkuste jen lehce skrtnout drát na fázi a nulu a uvidíte jestli to je dobře. V nejhorším případě vyhodit jistič. Ale z vlastní zkušenosti tím foukat pneu nedoporučuju, jedna guma je tak na minut. Nemůžete mi prosím někdo problematiky znalý poradit, jak to zapojit , aby mě to nezabilo, nebo jsem doma nevyhořel?


Jak udělat kompresor z ledničky

A použil původní systém vypínání motoru při. Troufám si říct, že i plášt palce nafoukám stejně rychle (a bez námahy) jako velkou ruční pumpou. Calex, ale regulátor je vadný, neustále spíná a vypíná a zajímalo by mne, jestli lze motor zapojit bez relé a jak ? Koupil jsem klasický kompresor do auta (připojení na zásuvku zapalovače) k dohušťování pneumatik, ale potřebuju ho využívat doma.


Proto jsem k němu scháněl měnič napětí. Poprvý jsem objednal ten nejlevnější který se dal sehnat cca za 20-Kč a neuvedomil si, že to ten kompresor neutahne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky