středa 20. prosince 2017

Vymena zarovky v mikrovlnce

Ale jak jsem psal, ve stare mikrovlnce jsem mel klasickou zarovku. Take si musite dat pozor na nabity kondenzator. Mozna najdete oznaceni primo na zarovce.


Vymena zarovky v mikrovlnce

Melo by stacit, kdyby byla odpojena od site hodin. I vzpomněl jsem si, že nám taky asi dva roky nesvítí žárovka v mikrovlnce. Když už budu měnit žárovky, tak všechny. Odšrouboval jsem kryt a ejhle.


Jen se prostě vyviklala z objímky. Tak tohle jsem mohl opravit už dávno. Vymena zarovky v mikrovlnce Poraďte prosím, jak vyměnit žárovku v mikrovlnné troubě. V návodu je rada, že mám volat servisní středisko, ale to by mně ta blbá žárovka. Takové kratší video o výměně motoru unašeče v mikrovlnce.


Ačkoli se výměna žárovky v mikrovlnce může jevit jako jednoduchý úkon, není tomu tak. U mikrovlnných trub představuje měnění žárovek poměrně velký zásah – je třeba demontovat kryty a zase je vrátit zpět. Levá (u řidiče) lze s šikovnými prsty vyměnit přímo (dělal technik v servisu, já napoprvé jen koukal ), pravá (u spolujezdce) tak, že se odšroubuje nádobka s chladící kapalinou, dá bokem a pak už je tam místo (zatím jsem sám nezkoušel, vývod je ale gumový, tak asi nebude problém).


Neoprávněně – u dnešních aut je to místo jednoduché naopak mnohdy jedna z nejobtížnějších prací. Při své práci najezdíme hodně kilometrů, to platí už dlouhá. Dá se v mikovlnné troubě péct maso? Slídové krytky v mikrovlnné troubě (4)-Je realizovatelné umístění mikrovlnky nad myčku v kuchyni, když je mezi nimi dře. Mikrovlnná trouba- fyzikální vysvětlení (0)-Mikrovlnka sama spustí.


Vymena zarovky v mikrovlnce

Může mikrovlnná trouba běžet naprázdno? Přečtěte si rady a zkušenosti na téma výměna žárovky v troubě. Praskla žárovka potkávacího světla na levé straně. Po nahlédnutí do podkladů jsem zjistil, že tam patří žárovka H7S 55W.


V prodejně dílů -vyhledání dle VIN mi bylo řečeno, že to je obyčejná H7. Výměnu této žárovky popisuje manuál tak že se má odmonto. Takže moja dnešná čerstvá skúsenosť s výmenou ľavej žiarovky Hna Ceed.


Pred dvomi týždňami mi nesvietila pravá , tak som zašla do servisu v Rakúsku aj so žiarovkou, pekne som sa na. Toto se v nepravidelně opakovalo, aniž by to mělo nějaký vliv na ostatní funkce. Vyhazet krytky na palubovce, povolit asi 5ks krizovych sroubku, v motorovem prostoru vycvaknout uchyceni nahonu tacha z prichytek (neni to nutne, ale pak to pujde lip).


Palubovku opatrne tahat k sobe, spodni cast vypacit nejakym kusem plastu. Pak odpojit konektory a nahon tacha. A taka istá mi robí problém aj v strope. Ak je to ten typ, čo myslím, pomôže jemne - ale skutočne jemne zatlačiť ( v podstate položiť na žiarovku ruku) a otočiť o stupňov. V poslední době se také vyrábí reflektorové žárovky s LED diodami.


Ty jsou pouze na 12V a pro jejich zapojení je nutná správná polarita. Tu zkontrolujeme elektrickým altimetrem. Pokud nevíme, kde je plus pól zdroje a kde mínus, nikdy žárovku nezapojujeme stylem „pokus omyl“!


LEDky bychom zničili a možná by se nám. Redaktor je v roli běžného řidiče, který nestudoval manuál k autu, ale srdnatě se vrhá do „policistou nařízené výměny na silnici“. Technický poradce „Áček“ Jindřich Topol test sleduje a občas pomůže radou. Protože jsem u většiny z testovaných aut žárovky nikdy neměnil, musím vždy přijít na to, kudy se vůbec ke světlometům dostanu. Když jsem si to kdysi prohlížel, tak mi to přišlo jako smd diody (doufám že jsem nekoukal na něco jinýho).


Vymena zarovky v mikrovlnce

Teď do toho nemůžu mrknout pač jsem na dlouho mimo ČR i svoje auto. Dneska jsem menil obe Hzarovky (jedna praskla a protoze jsou obe v aute neco pres rok, tak jsem je sel vymenit obe). Prava strana sla je ste pomerne v pohode, je tam o dost vic mista. Přítelkyně, že ve VISTA CARU při výměně žárovky vyjmou celou lampu - jak ? Kdybys měl ten samy případ v narazníku, tak budeš místo obložení dveří kufru demontovat celý nárazník, to by pak teprve byla práce navíc ! V podstate musíte rozobrať celý spätňák, aby ste mohli vymeniť ten plastový kus, v ktorom blikajú LED-ky, čo nepovažujem za normálne.


V každom prípade sa ten plastový kus s LED-kami vymeniť dá, cc 15min.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky