úterý 12. listopadu 2019

Myčka bosch neodtéká voda

Otevřete pomocí lžíce víko čerpadla. Uchopte jej za spoj, vysuňte diagonálně směrem dovnitř a zcela vyjměte. Nyní zkontrolujte, zda nejsou v čerpadle cizí předměty.


Pokud je čerpadlo čisté, obraťte se na zákaznický servis Bosch , kde vám rádi pomohou. Myčka se také nespustí, pokud v ní zůstala voda. V takovém případě ji restartujte – dlouze zmáčkněte spínací tlačítko.

Myčka by po restartu měla zbytkovou vodu odčerpat. Pokud to neudělá, odšroubujte a vyčistěte odpadní síto i čerpadlo na dně mycího prostoru. Jestli ani to nepomáhá, odčerpejte vodu ručně. Všechno dáme zpět a můžeme vyzkoušet jestli oprava pomohla. Na zkoušku stačí do myčky nalít trochu vody a spustit libovolný program.


Pokud se voda hned odčerpá, je to v suchu. Zrovna nedávno jsem prováděl a našel jsem půlku párátka. Jak se tam přes síta dostalo mi není jasné.

Nesmí se zapomenout také používat prostředek na čištění myček, který by se měl používat tak jednou za 3-měsíce. Voda neodtéká – filtr může být znečištěný a neumožňuje vodě odtékat, zkontrolujte i čerpadlo, může být poškozené. Kontakt na servis Bosch Při jakýchkoli situacích doporučuji kontaktovat servisního technika, kterého můžete vyhledat na stránkách bosch -profesional. Myčka Bosch léta ok,dnes nevypustí vodu už rozebírají maminky na webu eMimino.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Zadání vestavěná myčka Silece Bosch (cca 7let v provozu) nenapouští vodu, špinavou odčerpá normálně. Poradili nám nalít čistou vodu, bude-li sprchovat, ale ne. Asi napouštěcí čerpadlo?


Nabídka Dobrý den , děkuji za poptávku. Dle popisu závady je několik možností co toto způsobuje. Dnes když jsem ji zapnula z ní začala téct voda a když jsem ji otevřela, tak jsem zjistila, že z ní voda neodtéká Filtr jsem vyndala ale neodtekla ani tak. Máme vestavnou myčku Ariston. Price Match Promise on Genuine Bosch Spare Parts.


Free Shipping Available. Chtěla bych poradit co s myčkou , jak domyje tak ji otevřu a stojí v ní voda a neodtéká , nevíte co s tím? Poptávka: oprava myčky Bosch , neodtéká voda , Ústí nad Labem – již před vámi poptával zákazník na AAApoptávka. Myčka mi jede,ale zůstane v ní stát voda.


Zkuste to také, služba je zdarma.

Výměna vypouštěcího čerpadla , bohužel při zkoušení zjištěna další závada :( Dobrý den, potřebovala bych opravit myčku (značku dnes zjistím a přidám fotky), neodtéká voda , zřejmě rozbité čerpadlo. Více bohužel nevím, do bytu se teprve budu stěhovat a rozbitou. Mám myčku Bosch a od poloviny týdne mě při zapnutí programu jen jako by prskne vodu a pak začne hučet,ale voda do ní neteče.


Když se to stalo poprve,tak nakonec si myčka dala říct a spustila,ale další den už ani ťuk. Ale je pro mě divné,že by měla signalizovat poruchu nějakým číslem,ale to nedělá. Prostě poruchu nesignalizuje,ale vodu nenapouští. Po identifikácii tej správnej budete vedieť, či a ako sa dá problém odstrániť, alebo bude nutné zavolať opravára, ktorý vykoná odbornú prehliadku, problém identifikuje a prípadne na mieste odstráni.


V tomto článku sa dozviete najčastejšie dôvody problému prečo v umývačke stojí voda a ako ich odstrániť. Já dovnitř nevidím, dveře jsou zavřené. Pak, když má naskočit mytí, normálně to slyším, jak se otáčí trysky a jak šplouchá voda , tak to lehce cvakne a není slyšet nic a přestane blikat čas a zastaví se. Když ji otevřu, tak je tam asi dva litry.


Do myčky nádobí se asi nenapouští voda , protože myčka odsaje a pak, když se má napouštět, tak chvíli normálně hučí, asi po tu dobu, co se má napustit vodou a pak ztichne a vteřiny se zastaví - program se zastaví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky