úterý 26. listopadu 2019

Myčka nevypouští vodu zkušenosti

Myčka nevypouští vodu už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Ahoj holky, Zuřím Myčka mi funguje necelý rok naprosto perfektně a teď mi tam.


Hm tak nic, nejde zapnout, bliká mi kontrolka, že nevypouští :grr:. Myčka se také nespustí, pokud v ní zůstala voda.

V takovém případě ji restartujte – dlouze zmáčkněte spínací tlačítko. Myčka by po restartu měla zbytkovou vodu odčerpat. Pokud to neudělá, odšroubujte a vyčistěte odpadní síto i čerpadlo na dně mycího prostoru. Jestli ani to nepomáhá, odčerpejte vodu ručně.


Myčka Bosch léta ok,dnes nevypustí vodu už rozebírají maminky na webu eMimino. A hlavně mi říkal, že to bývá nejčastější závada u těchhle myček , že tam prostě padne pecka nebo kost a. Otevřu dveře na konci programu a dole je rybník. AEG Favorit myčka – nevypouští vodu už rozebírají maminky na webu eMimino.

A pak se také dozvíte to, že na netu doporučují jako jednoduché možné řešení otočit myčku na budku. No dobře, v každém případě víte, že musíte odpojit odtok i přítok vody a elektřinu a že myčka musí ven z linky. Pokud to máte tak jako my, že máte linku řešenou skříně proti sobě máte. Mám myčku Bosch a od poloviny týdne mě při zapnutí programu jen jako by prskne vodu a pak začne hučet,ale voda do ní neteče.


Když se to stalo poprve,tak nakonec si myčka dala říct a spustila,ale další den už ani ťuk. Ale je pro mě divné,že by měla signalizovat poruchu nějakým číslem,ale to nedělá. Prostě poruchu nesignalizuje,ale vodu nenapouští.


Nejdříve vyšroubujeme dva zadní nízko nad zemí, položíme myčku na záda, odšroubujeme 2. Nevypouští vodu , neždímá, netopí. Abyste nemuseli při každém problému s pračkou hned volat opraváře, s jedním z nich jsme ty nejčastější problémy rozebrali. A společně pro vás připravili tipy, jak nejčastějším závadám předcházet – nebo jak je řešit, když už nastanou.


Všechno si musíte rozmyslet, abyste byli připravení ještě předtím, než vůbec nějaký spotřebič koupíte. Najděte to nejideálnější místo, které pro jistotu několikrát přeměřte a napište si, jakou hloubku a šířku může myčka mít. Dále se ujistěte, že bude možné napojení na odpa přívod vody i elektrické. Myčka je výhodná i pro ty, kteří si potrpí na čistý prostor kuchyně.


Jak vlastně myčka funguje?

Proces mytí sestává ze čtyř fází. V první řadě myčka nádobí opláchne a odstraní tak hrubé nečistoty. Myčka funguje normálně, nádobí je čisté, suché. Ale i když je po programu výpusť bez vody , po nějakém čase. Myčka je vybavena spoustou užitečných funkcí, jako třeba LED signalizací na podlahu.


Mycí cyklus tedy není nutné kontrolovat z blízka, protože již na dálku dobře vidíte, co se zrovna děje. Funkcí má tahle myčka nádobí ale mnohem víc. Zablokuje se napousteni, kdyz zjisti, ze nejde vypoustet. Meli jsme na to taky dvaktat opravare, pokazde stejne, sok, ze nefunuje cerpadlo, ale vycistil to a funguje. Všechno co se týče vody odtok i přivod jsem zkontroloval a zkoušel jsem trochu vody nalet ručně a myčka vodu vypustila,takže jen nenapouští.


Ukazuje chybu ia i10. Co ještě zkontrolovat,nevyznate se někdo v tom. Ahoj,také mám myčku Ariston. Je asi je necelé roky stará.


Fungovala skvěle,ale ai před měsícem a půl se také zbláznila. Filtr i trysky jsem vyčistila,ale myčka stále nevypouštěla vodu. Po zapnutí začala standardně program a během minut blikala stejnými světýlky,jako ta Tvá.


Byla skoro celý měsíc v opravně. V případě úniku se myčka vypne a voda se z ní vyčerpá. Tak jsem to udělala, otočila s potížemi tím kohoutkem, odšroubovala tu hadici, sítko jsem neviděla, asi je uvnitř, tak jsem to na chvíli namočila do takového přípravku na odstranění vod.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky