pondělí 30. března 2020

Tescoma sušenky recept

V nabídce též sada vykrajovátek s razítkem s vánočními motivy a motivy perníkových panáčků. Razítka na sušenky DELÍCIA. Perfektně se totiž hodí pro celou řadu příležitostí - jsou skvělým pohoštěním pro nečekanou návštěvu a přijdou vhod jako sladké zakousnutí v pauze na kávu nebo čaj, ke kterým se pro svou jemnost ideálně hodí.


Víte, proč patří křehké máslové nebo kakaové sušenky mezi nejvděčnější cukrovinky? Děkuji za perfektní recept Sušenky jsou vynikající a já se jich nemohu nabažit Já jsem konkrétně dělala “kakaové” (bohužel jsem zjistila že doma nemám kakao a tak jsem použila čokoládu v prášku, i tak jsou moc dobré) a skořicové, které u mě vyhráli Bohužel mi fotka poslat nejde, ale jen u tohoto receptu, k jiným. Z uvedených surovin zpracujeme na vále hladké těsto a zabalené uložíme na hodiny do ledničky.

Sušenky : namícháte těsto a dejte do ledničky, po hodině vykrajujte. Pokud vás občas honí mlsná nebo máte rádi sladké snídaně, jsou pro vás domácí sušenky skvělým řešením. Upéct je zvládne i začátečník, můžete si je přizpůsobit vlastním chutím a jejich příprava je navíc i docela zábava.


Tescoma sušenky s čokoládovými bonbónky recept 10. Vybrali jsme pro vás spoustu báječných receptů, které můžete zkoušet postupně. Lisem na těsto vytvoříte máslové i sýrové sušenky hned různých tvarů.


Můžete jej použít také ke zdobení a plnění šlehačkou, krémy nebo pomazánkami. Těsto na vanilkové sušenky dáme do lisu na těsto a protlačujeme různé tvary. Těsto tlačíme přímo na plech vymazaný 1 tukem nebo olejem.

Vanilkové sušenky z lisu na těsto pečeme na 1°C asi - minut. Ještě teplé sušenky odlepíme od plechu. Bonbónky: uvaříte nad párou v kastrolku a pak dejte na hodinu do ledničky. Vynikající pro snadnou přípravu zdobených domácích sušenek z máslového a perníkového těsta. Souprava obsahuje razítko, originálních snadno vyměnitelných de.


Jsou opravdu moc dobré, a proto bych se s vámi ráda podělila o tento recept. Pekla jsem je teď poprvé jako další druh cukroví na Vánoce. Odpověď Pěkně vypečený blog 25.


Dobrý večer Simono, je skvělé, že se vám sušenky povedly a hlavně, že chutnaly U nás měly taky veliký úspěch, příště musím upéct minimálně dvě dávky…Těší mě vaše kladné ohlasy a budu ráda, když budete pravidelný návštěvník mého pěkně vypečeného blogu, Lucie. Zároveň pro vás hledáme mezi podobnými recepty. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Vynikajúce na ľahkú prípravu dekorovaných domácich sušienok. Súprava obsahuje razítko, originálnych ľahko vymeniteľných dekorov a guľatý vykrajovač. Dekory sú uložené v zásobníku razítka. Vyrobené z prvotriedneho odolného plastu a silikónu, vhodné do umývačky. Recept vo vnútri balenia.


Netradiční dobroty z tradičních surovin můžete na svých obrazovkách vídat. Sbírka vyzkoušených receptů s fotkou a srozumitelným postupem pro začátečníky i pokročilé kuchaře.

Na přání vkládám další recept na domácí sušenky. I tyto mým dětem moc chutnaly a do dvou dnů se po nich zaprášilo. Vyzkoušejte si tentokrát upéct kakaové sušenky. Máslové sušenky Tescoma.


Celá vejce s cukrem ušleháme do husté světlé pěny. Vešleháme pomalu olej a nakonec mouku smíchanou s kakaem a práškem do pečiva. Upečeme (19°C, minut) a necháme vychladnout. Původní recept je s pekanovými ořechy, já používám vlašské. Sušenky jsou krásně křehké, mají plnou chuť másla a ořechů a doslova se Vám rozplynou na jazyku.


Plech si vymastíme máslem a sušenky na něj rovnoměrně pokládáme, potřeme je bílkem a zdobíme půlkou mandle. Troubu si předehřejeme a sušenky pečeme tak dlouho, až jejich povrch dostane zlatavou barvu. Domácí máslové sušenky necháme vychladnout a podle chuti a fantazie je můžeme dozdobit čokoládou. Dnes jsem zkoušela recept a paráda.


Za mě je to nejlepší recept na máslové sušenky. Skládá se z polohrubé mouky, kterou jsem zvolila špaldovou. Dále másla, vajec, cukru a já navíc přidala ještě koření na sušenky a koláče od Sonnentoru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky