úterý 26. července 2016

Jak upéct makronky

Jak upéct makronky : recept a postup. Nastudujte všechny dostupné informace. Já si koupila knížku o makronkách a po přečtení se mi makronky vcelku podařily. Připravte si ingredience.


Jak upéct makronky

Makronky jsou hitem cukráren. Kdo je jednou ochutná, musí se k nim vracet. Spojení mandlové pusinky s krémem je fantastické. Bohužel, cena těchto barevných pusinek není zrovna příznivá.


Proto jsem se rozhodla, že je zkusím upéct doma. Nebudu tvrdit, že upéct makronky jako z cukrárny, je. Jak vypadají správné makronky. Když makronky pečete, je dobré mít konkrétní očekávání.


Jak upéct makronky

Potom až poznáte, jak jste úspěšní. Každý už někdy alespoň očkem zahlédl krásné, barevné malé makronky. Tento francouzský dezert je považován za cukrářský um. Vyzkoušel jsem několik receptů, tenhle mi zafungoval na 1. Prostě mně funguje, tak věřím, že se podaří i vám. Francouzské makronky - recept.


Ochutnejte kousek Paříže. Recept na makronky , tedy mandlové pusinky, a náplň je relativně jednoduchý, důležitá je pečlivost a kulinářská fantazie. Chcete-li mít cca Macarons (průměr cm), budete po. Proč jsou tak populární a jak si je připravit doma? Vůbec první známá makronka se objevila v Evropě v době středověku.


Jak upéct makronky

A protože tato disciplína patří k těm složitějším, připravila jsem pro Vás opravdu hodně detailní recept, kde Vám hned v úvodu poradím, jak se vyhnout možným. Proto mnoho zkušených cukrářů při prvním pokusu upéct tento zapeklitý dezert už počítá s neúspěchem, po několika nevydařených dávkách ale přijde poučení z chyb a makronky se přiblíží ideálu. A jak by ten ideál měl vypadat? Pět zásad dokonalých makronek.


Dlouho obávané makronky se staly skutečností. A i když se někdy stane, že se nepovedou a my vůbec netušíme proč, určitě je i tak vyzkoušejte. A co je jejich velikou výhodou?


Jak by měla vypadat správná makronka? Ovšem byla jsem tou úžasnou chutí natolik ohromena, že jsem se rozhodla zjistit, o co jde a tuto dobrotu si doma sama upéct. Když jsem si přečetla několik receptů a návodů, jak makronky připravit a kolik věcí, které jsem doma neměla, k tomu potřebuji, tak mě mé nadšení rychle přešlo. Jak to vše začalo Upéct makronky mě lákalo již dlouho, stejně tak dlouho jak mi doma ležela směs na pečení makronek.


Pustit se do makronek ze směsi mě přinutila oslava narozenin mé maminky. Následně jsem zjistila, že ze směsi to nepůjde a začal můj maraton zkoušení a hledání toho správného receptu. Pokud chcete mít makronky stejně veliké, můžete na spodní stranu papíru nakreslit kolečka, případně si vytvořit papírovou šablonu, kterou opakovaně vložíte pod papír na pečení. Odpověď pěkně vypečený blog 5. Dobrý den, Radko Nejen správná konzistence těsta, ale i pečení je tak trochu oříšek.


Jak upéct makronky

Mám kamarádku, která má také plynovku a makronky v ní peče, vyřešila to tak, že si koupila teploměr do trouby a navíc je ještě peče s pootevřenýma dvířkama, do kterých vloží vařečku. Zato teď jsou makronky v kurzu. Každý je chce – a za svůj kousek křupavého nebe neváhá zaplatit: u českých cukrářů stojí kolečko o průměru plus minus tři centimetry až korun.


Roman Paulus přináší pár dobrých triků, jak na to, aby vás od domácího pečení neodradily první nezdary. Asi bych se nebala je upect třeba dny dopředu, ale musi být uskladněné v chlaďáku a plnit až den předem. Oni přes noc tak krásně nasají chut toho krému.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky