pondělí 7. listopadu 2016

Pomalý hrnec recenze

Jak vybrat elektrický pomalý hrnec. Sami přemýšlíte, co si máte vlastně pod pojmem pomalý hrnec představit? Pokud nikoliv, tak právě vám je určena první kapitola článku, v níž osvětlujeme základní principy fungování, stejně jako výhody tohoto typu ohřevu.


Pomalý hrnec umí uvařit pomocí svého topného tělesa. Další výhodou je fakt, že příprava v tomto hrnci je velmi jednoduchá a zvládne ji doopravdy každý. Jídlo se vaří opravdu pomalu, takže nedojde k jeho připálení. Jednoduše do něj vložíte suroviny a ty pak v pomalém.


Pokud bychom se pídili po původu hrnců na pomalé vaření, jimž se věnuje tato recenze , tak bychom museli zamířit do USA. Tento domácí spotřebič se zde začal používat už v 70. U nás ještě nemá tak velkou. Jedná se o moderní plnohodnotný pomalý hrnec s časovačem, který navíc nabízí slušný objem hrnce litrů. Vzhledem k tomu, že se jedná o výhradně manuální model, není možné očekávat možnost si cokoliv přednastavit.


Vaření chutného pokrmu mu však jde náramně. Nevíte, jaký koupit nejlepší pomalý hrnec na vaření? Recenze a test kvalitních pomalých hrnců dle naší redakce a návod jak ho správně vybrat. Přehledné srovnání a vítěz testu.


Před koupí si možná není špatné doma vyzkoušet jednoduchý test. Do vašeho klasického hrnce nalijte takové množství vody, které odpovídá objemu budoucího přístroj. Na vlastní oči se tak přesvědčíte, jaké množství se do nádoby asi vejde. Zjednodušeně řečeno, pomalý hrnec vám umožňuje připravit pokrmy takzvaně „v jednom hrnci“ – všechny přísady do něj vložíte, nastavíte teplotu, čas a můžete se věnovat něčemu jinému.


Odpadá tím nepohodlné stání u plotny i nutnost použití vícero nádobí k přípravě jídla. Recepty pro pomalý hrnec jsou pestré a každý najde takový recept, který hledá a který snadno zvládne. Teprve včera jsem toto objevila (já vím, jsem 1let za opicema) a líbí se mi to, ale mám strach, aby to nebyl jen další nesmysl, na který se bude prášit. Zakoupila jsem pomalý hrnec 5l u tvproducts,protože si ho zakoupila moje teta které je 80let, a běhání kolem sporáku ji moc unavovalo tento hrnec si nemůže vynachválit,ráda bych věděla jak dlouho se v něm vaří:Těstoviny,rýže,bramb ory, Jak dlouho se v něm vaří třeba hovězí maso,nebo vepřové,popřípadě třeba i krůtí stehna,a kuře,sbírám rady protože nemám.


Pomalé hrnce vaří za vás, není potřeba je hlídat, čímž šetří váš čas. Minule jsem rozebírala, co je pomalý hrnec a proč ho používám. Zaujal vás taky a zvažujete, který koupit? Dost podrobně jsem pomalé hrnce studovala, než jsem si jeden koupila, a už ho používám nějaký ten pátek, takže i praktické zkušenosti mám. Vnější povrch hrnce tvoří kovový plášť s držadly a ovládacím panelem.


Na ovládacím panelu se nastavuje rychlost vaření a doba vaření (pouze modely s časovačem). Po uplynutí této doby se hrnec. Tlakové hrnce: Recenze a popis tlakových hrnců Tefal Neo V2. Použitý materiál i třívrstvé dno zajišťují rovnoměrné rozložení teploty v hrnci, což se projevuje rychlým vařením a úsporou energie. Příští týden má být v Lidlu pomalý hrnec za tuším necelých 6Kč.


Přemýšlím, jestli koupit nebo ne. Neznám ale nikoho, kdo pomalý hrnec má, nemám se koho zeptat na zkušenosti a netu jsou reakce jak pro, tak proti. Stačí do něj vložit všechn.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky